Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CarolineP schreef:Maar bij een selectiewedstrijd moet je met je beste paard starten anders heb je weer dat de omstandigheden niet gelijk zijn. Dus Salinero in R'dam en Totilas in de Steeg gaat niet gebeuren. Dan moet Totilas 2 weken achter elkaar aan de bak.
Nils_010 schreef:tja, dat hoort er ook bij als evenement zijnde, nou werk ik bij het chio dus ik vind het primamaar het is voor de steeg wel vervelend inderdaad. Weet iemand hoe lang van tevoren de steeg het nk heeft versgesteld op die data?

Cayenne schreef:CarolineP schreef:Maar bij een selectiewedstrijd moet je met je beste paard starten anders heb je weer dat de omstandigheden niet gelijk zijn. Dus Salinero in R'dam en Totilas in de Steeg gaat niet gebeuren. Dan moet Totilas 2 weken achter elkaar aan de bak.
Ik denk dat je je daar nog weleens in vergissen kan. Het zijn allebei belangrijke wedstrijden en Totilas wordt nu steeds strakker op schema getraind, dus het ziet er voorlopig naar uit dat ie ook in Rotterdam van de partij is, maar daar komen we snel genoeg achter.
Cayenne schreef:CarolineP schreef:Maar bij een selectiewedstrijd moet je met je beste paard starten anders heb je weer dat de omstandigheden niet gelijk zijn. Dus Salinero in R'dam en Totilas in de Steeg gaat niet gebeuren. Dan moet Totilas 2 weken achter elkaar aan de bak.
Ik denk dat je je daar nog weleens in vergissen kan. Het zijn allebei belangrijke wedstrijden en Totilas wordt nu steeds strakker op schema getraind, dus het ziet er voorlopig naar uit dat ie ook in Rotterdam van de partij is, maar daar komen we snel genoeg achter.