Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gehoord op mijn vraag waarom er zo'n gigantisch verschil zit tussen het prijzengeld miep1979 schreef:Pfufffff zie het al voor me, goed gereden, gewonnen, na 4 à 5 dagen concours ga je met je vrachtwagen vol geladen richting huis en wat heeft het opgeleverd, € 425,-
....en dat heb je ondertussen onderweg al opgegeten
miep1979 schreef:Tja met een springpaard neem je ook wel meer risico's.
Een blessure is eerder opgelopen in een springconcours dan in een grand prix proef....... althans dat antwoord heb ik al heeeeeeeel vaakgehoord op mijn vraag waarom er zo'n gigantisch verschil zit tussen het prijzengeld
Michael1104 schreef:miep1979 schreef:Tja met een springpaard neem je ook wel meer risico's.
Een blessure is eerder opgelopen in een springconcours dan in een grand prix proef....... althans dat antwoord heb ik al heeeeeeeel vaakgehoord op mijn vraag waarom er zo'n gigantisch verschil zit tussen het prijzengeld
dat is niet de reden van de grote verschillen in prijzengeld hoor.
MarcelDufour schreef:Je zou inderdaad spontaan springruiter worden, want dit zijn lachertjes. Een beetje springpaard verdient dit in een maand, en een topper op 1 concours.
De toppers vallen nog mee, maar je zal maar vanaf de 5e plaats op de ranglijst staan, dan heb je bijna van de honger geen ontlasting. Mijn idee wordt hiermee wel bevestigd, dressuur is pure hobby, en (nog) geen professioneel gebeuren.
annebe schreef:Rare wereld hoor die paardenwereld.
Een voetballer heeft het idd makkelijker is is niet zoveel kwijt aan zijn sport, verdient enkel zichzelf en genoeg ook als je bij de top zit.
smeetjoew schreef:Toch mooi bedrag voor Anky, maar alsnog geen vetpot. Je bent verdikkie de beste amazone van de wereld....