Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Judith_ schreef:Eerlijk gezegd vind ik de eerste mevrouw in het verhaal niet heel erg slim. Paard is van te voren gekeurd zeggen ze, mevrouw koopt paard (voor een laag bedrag) en keurt dan nog een keer. Dat vind ik eerlijk gezegd niet heel erg slim.

Cayenne schreef:Judith_ schreef:Eerlijk gezegd vind ik de eerste mevrouw in het verhaal niet heel erg slim. Paard is van te voren gekeurd zeggen ze, mevrouw koopt paard (voor een laag bedrag) en keurt dan nog een keer. Dat vind ik eerlijk gezegd niet heel erg slim.
Waarom niet?
Juist wel erg slim. Had ze op de keuring van de verkoper moeten vertrouwen waar ze zelf niet is bij geweest?
Dat ze hem niet direct had moeten betalen, dat ben ik met je eens.
miep1979 schreef:Ik heb het gisterenavond zitten kijken....
Mijn mening was direct tijdens het verhaal van Kim, wat verwacht je te kopen voor 3000 euro, maar ben zeer zeker van mening dat je wel een gezond paard hiervoor kunt aanschaffen en de keuring een beetje raadselachtig is.......
Heb niet goed doorgekregen wat het paard mankeerde aangezien vriendlief erdoor heen zat te tetteren
Cayenne schreef:Wat het precies betekent weet ik nietCitaat:Kogel rechtsachter avulsie (?) fractuur aanhechting schuin sesamligament op mediaal sesambeen.
Dit mankeerde het paard
__Marloes schreef:Je kan altijd wel eens geluk hebben, bv Jan van Beek die Troy van de markt af heeft (dus misschien nog minder heeft gekost dan 3000), paard loopt toch wel de 3* crossen