Nies_ schreef:Hahaha, nou inderdaad. Maar anderzijds begrijp ik ook dat dat gehobbel op een paard niks aan is om naar te kijken als leek. Vind er zelf niet eens veel aan als ik eerlijk ben. Maargoed, beachvolleybal des te min. Ik wist eigenlijk niet eens dat we daar een mannenteam van hadden
Ik denk dat dat voor elke sport geldt. Wat de boer niet kent.......
Ik ken toevallig de beachvolleyballers wel (en hun collega heren- en damesteams) en het is dit jaar voor het eerst dat volleybal nationale aandacht krijgt i.v.m. met het WK-beach en EK-indoor (NL dames hebben zilver gewonnen) wat in eigen land werd georganiseerd.
De Beach mannen (meerdere teams) timmeren al jaren aan de weg met goud en zilver op verschillende evenementen (o.a. WK's).
Zo zijn er denk ik vele sporters die meer erkenning verdienen dan dat ze nu krijgen. Bijvoorbeeld: wisten jullie dat het Nederlandse curlingteam pas geleden volledig op eigen kosten naar het EK is gegaan? Niemand die ze sponsort! ook geen NOC NSF! En toch staan ze daar NL te vertegenwoordigen (en je komt niet zomaar aan een kwalificatie voor het EK). Weliswaar geen medailleplek, maar ze hebben daar zeker verdienstelijk gespeeld!

. 
.
.