Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dees schreef:Misschien is het ook wel eens tijd om onder ogen te zien dat de paardensport alleen leeft onder de mensen die er wat mee hebben.
De rest van de wereld heeft helemaal geen interesse in paardensport en dat zie je terug bij dit soort verkiezingen.
That's life.
Wat maakt zo'n verkiezing ook eigenlijk uit?
Sammie schreef:Voor mij niks.. hoor.. Maar voor de sporters zelf kan ik mij wel voorstellen dat het zuur is.. Het is toch een stukje erkenning dat je graag wil!
misterA schreef:Fitzroy schreef:Iemand die zich zo onsportief gedraagt als Sjinkie zou imo nooit een prijs gewonnen mogen hebben. Lekker voorbeeld voor de sport.
En wat stelt die sport mondiaal gezien, helemaal voor, totaal niets. In het land der blinden is eenoog koning.
Dees schreef:Misschien is het ook wel eens tijd om onder ogen te zien dat de paardensport alleen leeft onder de mensen die er wat mee hebben.
De rest van de wereld heeft helemaal geen interesse in paardensport en dat zie je terug bij dit soort verkiezingen.
That's life.
Wat maakt zo'n verkiezing ook eigenlijk uit?
ullaatje schreef:Paardensport staat achter voetbal op de 2de plaats van meest beoefende sporten.
misterA schreef:Fitzroy schreef:Iemand die zich zo onsportief gedraagt als Sjinkie zou imo nooit een prijs gewonnen mogen hebben. Lekker voorbeeld voor de sport.
En wat stelt die sport mondiaal gezien, helemaal voor, totaal niets. In het land der blinden is eenoog koning.
Lielle schreef:wat mij verbaast is dat het bij paardensport allemaal door het paard komt, maar dat in de autosport Max Verstappen op handen gedragen wordt. En daar ligt het allemaal niet aan de auto?