Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Scandicnr1 schreef:Nou als ze de tuigpaarden dan appart doen (op een data dat deze ook daadwerkelijk kunnen) en daarvoor de verenigingskamp door laten gaan zaterdag, De pony kids gewoon gezelli met z'n allen op 11 september op de zaterdagdan lijkt mij dat bijna iedereen tevreden is! Maar dat is van mij uit waarschijnlijk stom bedacht....
![]()
Any way het blijft droog dus ik denk dat er prima te rijden valt in ermelo en vindt het jammer dat alles nu wordt op gesplitst, zo is het leuke aan de kampioenschappen er wel een beetje af, helaas.....
ceciletjuh schreef:Goed dat het zo opgelost is, idd is het jammer als je zelf een wedstrijd op de zelfde datum hebt georganiseerd... maar dit is toch wel overmacht geweest..
Over die wedstrijden op het centrum op zondag, dit zijn meestal internationale wedstrijden waar een uitzondering voor gemaakt wordt
Scandicnr1 schreef:Voor nu hebben ze hun best gedaan maar als hippisch centrum van Nederland had dit natuurlijk nooit mogen gebeuren, JUIST het KNHS moet een goeie bodem hebben, dat grasveld is al jaren slecht dus daar hadden ze al lang wat mee kunnen doen, bijvoorbeeld een dreinage! En leuk dat de kids kunnen rijden, sneu voor de kids niet nu niet heen kunnen!
En ik ben niet eens gelovig!!!
Relaxed schreef:Scandicnr1 schreef:Voor nu hebben ze hun best gedaan maar als hippisch centrum van Nederland had dit natuurlijk nooit mogen gebeuren, JUIST het KNHS moet een goeie bodem hebben, dat grasveld is al jaren slecht dus daar hadden ze al lang wat mee kunnen doen, bijvoorbeeld een dreinage! En leuk dat de kids kunnen rijden, sneu voor de kids niet nu niet heen kunnen!
En ik ben niet eens gelovig!!!
Allemachtig....Heb je de foto's gezien van die regen?! 125 mm regen in 1 dag, dat valt normaal niet in een maand.. Tegen deze regen was geen enkele bodem bestand en voor zover ik weet zijn juist de bodems in Ermelo wel gedraineerd..
Edit, de link.. Hierin staat ook dat ze een all-weather bodem hebben.. http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=272& ... tyle=&men=
Scandicnr1 schreef:Ik denk dat je daar eerst eens moet gaan kijken alvorens te komen met een link van de ZAND bodems die daar liggen, de gras bodems waar dus op gereden wordt door een groot deel van de ruiters, zijn NIET gedreineerd! dat is al jaren zo en als er maar 1 spat regen valt kun je je zwemvliezen wel meenemen (lees ook even de eerste pagina's van dit topic) Ik kan je wel een foto laten zien hoor van hoe het er daar verleden jaar uit zag.... daarnaast zijn de banen bij ons thuis al gewoon droog!!!! ook na zoveel regen!
Wat ik wil zeggen is dat het erg jammer is dat de KNHS daar niets aan doet! Dat had dit allemaal namelijk niet nodig geweest.
Relaxed schreef:Scandicnr1 schreef:Ik denk dat je daar eerst eens moet gaan kijken alvorens te komen met een link van de ZAND bodems die daar liggen, de gras bodems waar dus op gereden wordt door een groot deel van de ruiters, zijn NIET gedreineerd! dat is al jaren zo en als er maar 1 spat regen valt kun je je zwemvliezen wel meenemen (lees ook even de eerste pagina's van dit topic) Ik kan je wel een foto laten zien hoor van hoe het er daar verleden jaar uit zag.... daarnaast zijn de banen bij ons thuis al gewoon droog!!!! ook na zoveel regen!
Wat ik wil zeggen is dat het erg jammer is dat de KNHS daar niets aan doet! Dat had dit allemaal namelijk niet nodig geweest.
Moeten ze dan alleen voor de kampioenschappen in de zomer waarbij normaal gesproken lang niet zoveel regen valt het HELE terrein op de koop gooien en gaan draineren? Wat ik in Ermelo altijd heb gezien is dat de terreinen er prima bijliggen.. Veeeele malen beter dan menig ander wedstrijdterrein..