een paard van sint frans? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lisa_pluisje schreef:Waarom schieten mensen dan uberhaupt dieren dood bij de jacht?
lijkt me geen lolletje nl.
Ilindra schreef:Het paard is op uitdrukkelijk verzoek van de eigenaar neergeschoten!!!
Aangezien je ivm afketsende kogels op het wegdek en de dikke schedelplaat van een paard niet zomaar kan gaan schieten is het logisch dat je niet altijd voor de meest ideale plaats kan kiezen (in het rechteroor).
Denken jullie nu echt dat dit voor de betrokken agenten een lolletje is geweest ofzo
lang probeerde op te staan en weer neer viel.ellenlouise schreef:Maar Noisy, er was er dus - voordat die agenten hun pistool trokken - niets ernstigs met het paard aan de hand? In dat geval zou ik er zeker een zaak van maken als ik de eigenaar was. Schandalig.
Ilindra schreef:Als ik niet bij de politie had gezeten had ik trouwens vanuit mijn jachtervaring precies hetzelfde gereageerd, een dier doodschieten is nl. niet altijd zo simpel als het misschien lijkt.