Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DDW1190 schreef:Ik vond het wel leuk dat Laurens gisteren uitleg gaf bij de NOS, zo snappen de leken onder ons het misschien ook wat beter!
Maar wat een paard is dit zeg, deze combi gaat nog ver komen!
Suzanne F. schreef:Thomas schreef:Hahaha ik had die anita me heel anders voorgesteld, geen grijze dame ofzo
Hahahaha had ook een jong blondje verwacht eigenlijk.
Citaat:At the moment she is the equestrian commentator for NOS Studio Sport. She can still be found on horseback occasionally however only in 'western' style.
Citaat:De radiodocumentaire Nadine van Margot de Nooijer (2008) gaat over het Grand Prix dressuurpaard Nadine, haar ruiter Hans Peter Minderhoud en de lange weg naar de Olympische Spelen in China. Die lange weg eindigt niet altijd met het paard waar je mee begint.
In de dressuur gaat het om de juiste combinatie tussen ruiter en paard. Nadine wordt bereden door Hans Peter Minderhoud, maar de merrie was niet zijn eerste liefde. Aan deze Olympische combinatie ging een groot drama vooraf waar niet veel mensen iets vanaf weten:
Hans Peter Minderhoud verloor zijn grote liefde Rubels, en vorige berijdster Ellen van de Berg verloor haar Nadine.
"Nadine" is een emotionele documentaire die op een mooie wijze weergeeft hoe snel je iets kunt kwijtraken waar je ontzettend veel van houdt.
http://www.hollanddoc.nl/kijk-luister/d ... deugd.html
_San87_ schreef:Iemand de link naar de stream? NOS houdt ermee op.
_San87_ schreef:Iemand de link naar de stream? NOS houdt ermee op.