Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VValar schreef:Tja ik kan me er wel iets bij voorstellen. Volgens mij wist Silvia het natuurlijk al langer dat ze niet mee zou gaan naar de Spelen. Prima beslissing voor jezelf als je er niet heen wilt. Maar ze heeft het hierdoor ook onmogelijk gemaakt voor de rest van het Zweedse team om erheen te gaan. En die hadden er wellicht wél graag heen gewild. Zo'n evenement is immers het hoogtepunt van iemands carrière!
VValar schreef:Tja ik kan me er wel iets bij voorstellen. Volgens mij wist Silvia het natuurlijk al langer dat ze niet mee zou gaan naar de Spelen. Prima beslissing voor jezelf als je er niet heen wilt. Maar ze heeft het hierdoor ook onmogelijk gemaakt voor de rest van het Zweedse team om erheen te gaan. En die hadden er wellicht wél graag heen gewild. Zo'n evenement is immers het hoogtepunt van iemands carrière!
getup schreef:vind het ook goed, om het welzijn... Plus dat haar paard niet graag vliegt. Maar dat had ze ook iets eerder kunnen bedenken;
En ''gewoon'' een andere ruiter sturen....eeeh wie dan???
patsur schreef:Vervelend vooe de rest v team idd. Maar hoe hadden ze het anders opgelost nu Iklé haar been gebroken heeft?
Biepje schreef:Maar ze had het wel meer op voorhand moeten zeggen dan, ik kan me best voorstellen dat je je paarden daar niet naartoe wilt laten gaan, maar zeg dan van in het begin dat je niet mee wilt. Geef anderen dan geen hoop tot een paar maanden voor de Spelen.
lance schreef:Sylvia Ikle niet naar de spelen. De officiele verklaring is dat ze haar paard wil sparen kan ik me wat bij voorstellen. maar omdat 1 amazone afzegt kan Zwitserland niet naar de spelen. Dit lijkt mij toch een beetje te veel verantwoording voor 1 persoon zoveel druk daar kunnen niet veel mensen tegen.
het dressuurkader van Zwitserland is aan vernieuwing toe hier ligt waarschijnlijk een taak voor de bondscoach die had sowieso voor een breder kader moeten zorgen geef die maar de schuld. Als bij ons edward gal bv. niet mee gaat zijn er nog genoeg getalenteerde ruiters en amazones die dan wel mee kunnen. Het niveau waar Silvia Ikle op rijdt kan niet tippen aan onze anky dus waarom zo moeilijk doen enfin ze kan nu toch niet aangezien ze haar been heeft gebroken net voor Jumping Amsterdam jammer ik had haar graag weer willen zien.
groetjes inge![]()
Nikka schreef:@ Kafue : helemaal eens, deze dame rijdt uitstekend en wordt mijns inziens ondergewaardeerd. Geen getrixed rijden, klassieke pi en pa en alles op een hele vriendelijke manier.