Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WildWings schreef:Als het inderdaad een gebied was waar de honden aangelijnd hadden moeten zijn is het oerstom van de eigenaren. En daar komt nog eens bij dat je IMO een hond die je niet goed onder controle hebt ALTIJD moet aanlijnen tot je het dier wel onder controle hebt, al helemaal id buurt van ruiterpaden lijkt mij
Nicolletje schreef:Volgens mij komen zulke mensen er pas achter dat hun hond niet zo goed luistert op het moment dat het te laat is.
griebels schreef:Ook ik ben trouwens ooit een rottweiler te paard tegen gekomen. Mijn paard doet niets, maar het paard waar de andere op zat kon weleens uithalen. Die man wilde zijn hond niet terugroepen en ik heb hem gewaarschuwd dat de hond weleens een trap kon verwachten. Danwel van het paard en anders van mijzelf... Toen hij zag dat het andere paard rondjes begon te draaien omdat de hond aan het springen en blaffen was riep hij hem pas terug...
Sommige mensen zijn geen dieren waard
Nicolletje schreef:WildWings schreef:Als het inderdaad een gebied was waar de honden aangelijnd hadden moeten zijn is het oerstom van de eigenaren. En daar komt nog eens bij dat je IMO een hond die je niet goed onder controle hebt ALTIJD moet aanlijnen tot je het dier wel onder controle hebt, al helemaal id buurt van ruiterpaden lijkt mij
Volgens mij komen zulke mensen er pas achter dat hun hond niet zo goed luistert op het moment dat het te laat is.
griebels schreef:dierenagressie is niet hetzelfde als mensenagressie dus bovenstaande is onzin.
Wel vind ik dat voor een hond in elk geval een muilkorfgebod geldt