Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lopen ze heerlijk onderdoor! En is nog leuk om te zien ook! Susanne100 schreef:Er is nog een groot voordeel van 's morgensvroeg rijden: er zijn dan minder dazen.
Ik had het geluk dat ik om 6.30 op zat vanochtend, vind dat echt super fijn. Maar ik kan me voorstellen dat de gemiddelde stal eigenaar niet zo vroeg open wilt.
Vala schreef:Tip, zet je paard niet net afgespoten in de volle zon in de wei! Tenzij je interesse in gekookt paardenvlees hebt natuurlijk. En persoonlijk vind ik eigenlijk dat tenzij je meedoet aan de Olympische Spelen Je je dier lekker moet laten staan op dit soort extreem warme dagen.
Vala schreef:[Tip, zet je paard niet net afgespoten in de volle zon in de wei! Tenzij je interesse in gekookt paardenvlees hebt natuurlijk. En persoonlijk vind ik eigenlijk dat tenzij je meedoet aan de Olympische Spelen Je je dier lekker moet laten staan op dit soort extreem warme dagen.
ik train dan gewoon sochtends of savonds en als ik overdag ga rijden is het een buitenritje. Vala schreef:Tip, zet je paard niet net afgespoten in de volle zon in de wei! Tenzij je interesse in gekookt paardenvlees hebt natuurlijk. En persoonlijk vind ik eigenlijk dat tenzij je meedoet aan de Olympische Spelen Je je dier lekker moet laten staan op dit soort extreem warme dagen.
Vala schreef:Tip, zet je paard niet net afgespoten in de volle zon in de wei! Tenzij je interesse in gekookt paardenvlees hebt natuurlijk. En persoonlijk vind ik eigenlijk dat tenzij je meedoet aan de Olympische Spelen Je je dier lekker moet laten staan op dit soort extreem warme dagen.