Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SantaCruz schreef:geweldig. Jammer genoeg heb ik dit niet kunnen zien. Maar dat Bon Bravour het zo goed doet verbaast mij niet. Dat is echt een hengst die zich positief bewijst en groeit in zijn optreden. Misschien een leuk paard voor Anky als hij wat verder is ?
bravour
murphy102 schreef:Ik was er wel. Heb vooral genoten van overdag. 's Avonds bij het losrijden helaas stuk voor stuk afgesnoerde neusriemen, er kon nog geen luciferhoutje tussen!
En op één na, alleen maar kin op de borst, jammer.
Notabene wil de ISES een verbod op deze afgesnoerde neusriemen. Als de top en de subtop al niet het goede voorbeeld kunnen geven, wat moeten we dan verwachten van de breedtesport ...?!
Schande!!!

setteke schreef:Haha, Grapje, ik was er ook. Bij 1 hengst in de ring zakte het stukje vilt onder de neusriem er bijna onderuit, dat gaat niet als het echt zo strak zit.
murphy102 schreef:Ach klets toch niet Electra. Allereerst staan er geen ringmeesters op dit "niveau".
Ten tweede zien ze je al aankomen. Ik heb het één keer meegemaakt dat tijdens het losrijden bij de PAVO-Cup er een paard door een bekénde ruiter zo werd afgerost dat ik daar inderdaad melding van maakte bij de toen wél aanwezige ringmeester v.h. KWPN.
En weet je wat hij doodleuk zei: "Weet je wel wie dat is (alsof ik dat niet wist), die rijdt nationaal en internationaal ...". Dan zijn we toch uitgepraat, of niet soms ...!!
En die afgesnoerde neusriemen waren géén incidenten en zijn vanaf de tribune niet waarneembaar!
Het is één grote poppenkast en dat noemen ze dressuur ...!!!