Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goodwill? 

Bomba schreef:De Nederlander zijn mooi op tijd met het samenstellen van een team zeg.. Alleen van Adelinde is het Nederlandse team zeker, de overige drie plaatsen zijn voor combinaties die tot op heden nog geen concours hebben gereden, en dat terwijl de Olympische Spelen al zeven! maanden zijn.
Ik geloof dat Anky kan pieken, dat weet ik eigenlijk wel zeker, dat kan ze als geen ander. Maar verder vind ik het een erg grote gok, als je bijvoorbeeld kijkt naar Engeland, die enkele jaren geleden al bezig zijn gegaan met de voorbereiding en het zoeken van getalenteerde paarden.
Dit gebeurd elke keer op nieuw met een OS. En in Engeland had het ook maar een haartje gescheeld of ze waren hun beste troef kwijt geweest. 
rocky21 schreef:Nou ik zet mijn kaarten juist wel op HP en Donna Silver. Deze merrie gaat voor verrassingen zorgen let maar op! In Toots geloof ik niet, daar zie ik nog geen goede piaffe uit komen. Edward met Romanov en natuurlijk Adelinde met Parcival. Dan rijden er 2 ruiters met een nieuw paard en dat worden dan de verrassingen!!
nicky_rilana schreef:rocky21 schreef:Nou ik zet mijn kaarten juist wel op HP en Donna Silver. Deze merrie gaat voor verrassingen zorgen let maar op! In Toots geloof ik niet, daar zie ik nog geen goede piaffe uit komen. Edward met Romanov en natuurlijk Adelinde met Parcival. Dan rijden er 2 ruiters met een nieuw paard en dat worden dan de verrassingen!!
ik heb donna in het echt gezien, im denemarken, en daar was het wel een leuk paard maar niet dat je zegt van wow wat een mooie, ik vond dat blinde date echt stukke mooier om te zien
janderegelaa schreef:Misschien is Voice tegen die tijd wel klaar...
Dat hoop ik zo! Citaat:Dressuur
In het landenteam van de discipline dressuur gaan drie ruiters voor Nederland van start. Daarbij mag tevens een vierde Nederlandse ruiter voor het individuele klassement deelnemen. Een verandering ten opzichte van de Olympische Spelen van 2008 in Hong Kong is dat de medaille-uitreiking pas plaats vindt na de Grand Prix Special. In deze Grand Prix Special gaan de beste zeven landen na de Grand Prix van start, aangevuld met de individuele ruiters.