Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_San87_ schreef:Ik vind de koptekst niet passen bij de rest van het bericht..
Verder blijft Edward netjes. En ik snap niet perse waarom een tweede plek als een nederlaag moet gelden, dit is een heel andere combinatie. En ik vind de foto wél mooi.
Asyaa schreef:_San87_ schreef:Ik vind de koptekst niet passen bij de rest van het bericht..
Verder blijft Edward netjes. En ik snap niet perse waarom een tweede plek als een nederlaag moet gelden, dit is een heel andere combinatie. En ik vind de foto wél mooi.
Iedereen heeft gezien wat voor kwaliteiten het paard heeft, welke kwaliteiten de combinatie hadden, al het andere dan de competitie van de kaart vegen is eigenlijk een nederlaag. (in de ogen van het publiek, zoals Edward zei)
.
jeetje, lucky basterd!
ik ben erg benieuwd naar de wedstrijd en verloop. 

Juut schreef:Super dat Edward is uitgenodigt Totials gewoon op stal weer voor het eerst te zien. En dat hij proffecioneel blijft naar de ruiter die zijn plekje in het zadel heeft ingenomen. Denk dat ik in zijn plaats degene minstens 100 x vervloekt had
annastasia schreef:Juut schreef:Super dat Edward is uitgenodigt Totials gewoon op stal weer voor het eerst te zien. En dat hij proffecioneel blijft naar de ruiter die zijn plekje in het zadel heeft ingenomen. Denk dat ik in zijn plaats degene minstens 100 x vervloekt had
Ik lees juist dat hij nog geen uitnodiging heeft gehad.