Klachten Divoza? Hier melden!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Matsjo

Klachten Divoza? Hier melden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-10 14:44

Beste mede-bokkers,

Wij (Lies 21+Matsjo) zijn opzoek naar mede'gedupeerde' van Divoza.

Heb je een klacht, welke door Divoza niet netjes is opgelost? Meldt je dan bij ons.
Onder het mom 'samen staan we sterker' zouden wij dan graag willen kijken of het mogelijk is actie te ondernemen tegen Divoza.

Ook als je in het verleden problemen heb gehad met de dienstverlening van Divoza willen wij dit erg graag weten (ook als het ondertussen opgelost is via Divoza of derden). Wij zouden hier dan zeer mee geholpen zijn!

Dus, meldt je klacht, groot of klein!

Voor de topic van Lies
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=60908000#p60908000

EDIT: we zijn echt opzoek naar verhalen van mensen die er wat hebben gekocht en aan de hand daarvan klachten hebben. Hoe de service in de winkel zelf is, als je wat koopt of wil kopen, daar kunnen wij helaas weinig mee! Echter, als je al wat heb gekocht wat niet deugt en de service is daarna slecht, dan horen wij het heel graag! Wij zijn er zeer meegeholpen en jullie wellicht ook
Laatst bijgewerkt door Matsjo op 15-10-10 14:59, in het totaal 2 keer bewerkt

Miranda06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:52

Hoi,

Ik heb genoeg klachten over de Divoza.

1: Als je binnen komt dan kijken ze je meteen aan en wordt je geobserveerd.
Als je rond wil kijken dan komen ze meteen achter je aan om te zien wat je doet en of je
niet stiekum wat meeneemt.
2: Ik heb niet veel verstand van maat soort en dikte van bitten ik vroeg een keer wat voor bit ik het
beste kon gebruiken voor het inrijden van mijn pony. Nou ik kreeg me toch een achtelijk antwoord.
Ook vroeg ik een keer iets over een deken. Kreeg ik als antwoordt: waarom zou je in godsnaam een
deken op een 2,5 jarig paard doen wat heeft dat voor zin??
En heb nog wel veel meer dingen ik vind het echt een pokkewinkel maar ja ik moet er welles heen voor
een paar spulletjes en hij zit op 5 min fietsen.
Dit is trouwens de Divoza in Leek waar ik het over heb.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:55

Miranda06 schreef:
Hoi,

Ik heb genoeg klachten over de Divoza.

1: Als je binnen komt dan kijken ze je meteen aan en wordt je geobserveerd.
Als je rond wil kijken dan komen ze meteen achter je aan om te zien wat je doet en of je
niet stiekum wat meeneemt.
Dit is trouwens de Divoza in Leek waar ik het over heb.

Heb ik nou werkelijk nog nooit last van gehad bij Divoza Leek! Als ik binnenkom, ja ik groet de medewerkers die ik tegenkom, dat is niet meer dan normaal... Ik kijk wat rond, zelfs als ik op een demozadel ga zitten komt er niemand achter me aan...

Ik heb zelfs mijn mondoni laarzen moeten laten repareren, was een naadje los. Ik kreeg ze terug met een kaartje van 3 euro er aan. Vroeg of dat onder de garantie viel, moest ik even bij de kassa vragen. Ben naar de kassa gegaan, vroeg er naar. "Heh? Zit dáár een kaartje aan? Geef maar snel hier, dat is echt garantie!"

Tessabuddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:57

Ik heb niet zozeer een klacht maar vind ze soms wel een beetje star, er is weinig coulance mogelijk.

Matsjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-10 14:57

Beste Miranda,

Wij zijn meer opzoek naar slechte ervaring na aanleiding van een klacht. Dus als je een product heb gekocht welke niet deugelijk is en waarbij Divoza je niet wil helpen. Dat de dienstverlening in de winkel zelf slecht is, kunnen wij helaas niks. In ieder geval bedankt voor je reactie!

Uppojono

Re: Klachten Divoza? Hier melden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:58

Mijn Ariatschoenen gingen na 3 maand kapot.. Ik terug, maar ik had ze niet goed genoeg ingevet.. Echt onzin, al zou ik ze niet goed invetten, mogen ze nog niet na 3 maand scheuren. Ik kreeg ze dus weer kapot mee.

Miranda06

Re: Klachten Divoza? Hier melden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 15:00

Oke sorry maar dat stond er niet duidelijk.
Er stond klacht groot of klein stuur bericht.

Janine1990

Matsjo schreef:
Beste [***],

Wij zijn meer opzoek naar slechte ervaring na aanleiding van een klacht. Dus als je een product heb gekocht welke niet deugelijk is en waarbij Divoza je niet wil helpen. Dat de dienstverlening in de winkel zelf slecht is, kunnen wij helaas niks. In ieder geval bedankt voor je reactie!

In dat geval is de enige klacht die ik heb, dat mijn laars zoek was geraakt in een auto onderweg van/naar de schoenmaker... Maar das alles... Ik heb gebeld omdat het wat lang duurde, en hij was nog niet terug. Ben dezelfde middag nog teruggebeld dat mijn laars per ongeluk zoek was geraakt, en excuses.

Claudia78

Houden ze jou in de gaten?
Goh, als ik daar soms hulp nodig heb dan kan ik haast nooit iemand vinden :+

Miranda06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 15:03

haha moet je keer samen met mij naar binnen lopen.
Kijken hoe snel ze er dan aankomen :)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 15:04

Na overleg, een verplaatsing van TAO-->EA-GZ-Diensten.