Wat kost tegenwoordig nog onder de 50 euri? Als ik daar over nadenk, krijg ik een paniekaanval

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kajanus schreef:nee ik ben er niet mee terug gegaan naar schriel ik was de eerste dagen zo verbolgen ... en daarna was ik blij dat ik bij albert was geweest en ga het maar eens bewijzen dat hij dat ingespoten heeft ...![]()
en je hoort wel over vrijdag ik ben ook weer erg benieuwd wat hij er nu van vind..
Zoevi schreef:Waar mijn (onze) twijfel nu ligt is de overstap naar Havens blauw.
Ik weet namelijk hoe het productieproces van paardenvoeders in elkaar zit en welke grondstoffen er gebruikt worden. En, voorop gesteld dat ieder zijn eigen keus heeft, ik weet dat in havens blauw echt alleen maar afval van weer afvalstoffen uit de voedingsindustrie zit. Daar bij wordt het voer bij productie verhit waardoor alles kapot gaat en chemische vitamines ed. toegevoegd. Dat was de reden dat de paarden ook op ander voer stonden met nette grondstoffen en het voer geperst wordt waardoor de vitamine ed. behouden worden in het produktieproces. Verder weet ik dat het voer wat we voerden absoluut eiwitarm is en dat is Havens niet!
Billy schreef:Zoevi schreef:Waar mijn (onze) twijfel nu ligt is de overstap naar Havens blauw.
Ik weet namelijk hoe het productieproces van paardenvoeders in elkaar zit en welke grondstoffen er gebruikt worden. En, voorop gesteld dat ieder zijn eigen keus heeft, ik weet dat in havens blauw echt alleen maar afval van weer afvalstoffen uit de voedingsindustrie zit. Daar bij wordt het voer bij productie verhit waardoor alles kapot gaat en chemische vitamines ed. toegevoegd. Dat was de reden dat de paarden ook op ander voer stonden met nette grondstoffen en het voer geperst wordt waardoor de vitamine ed. behouden worden in het produktieproces. Verder weet ik dat het voer wat we voerden absoluut eiwitarm is en dat is Havens niet!
Hoe weet je dit? Ben je in de fabriek geweest?
Wat een onzin, de controle op voer is zo groot, dat ze er echt geen rotzooi in kunnen stoppen, al zouden ze het willen.
In dit topic, waar ook nog weer links staan naar 2 andere topics, kun je er meer over lezen.
viewtopic.php?p=6124777
Havens gebruikt idd chemische anti-oxidanten, maar wel die, die voor menselijke consumptie goed gekeurd zijn. Daar kun je van houden of niet van houden, dat laat ik in het midden,maar het hele afvalverhaal is grote onzin. Wij zijn met een groepje die in dat topic meepraatten bij Treurniet geweest, daar hebben we heel veel geleerd over de productie van voer, en het voer wordt steeds gecontroleerd, er worden regelmatig monsters genomen, en ook van de grondstoffen worden monsters bewaard zodat, als er problemen met het voer zijn, atijd de monsters nog gecontroleerd kunnen worden er er bekend iswaar de grondstoffen vandaan kwamen.
Billy schreef:Denk je nou echt dat van elke partij andijvie oid voor menselijke consumptie onderzocht wordt of de grond verzuurd is?