Met Andrew ging het rijden vaak erg moeizaam. Moeilijk voorwaarts en tegelijk nagevelijk te rijden, vaak buien... Traag, traag, traag...
Ik kreeg er vaak het gevoel van dat ik gewoon niet kon rijden.
Doorzitten wilde niet, en in de les schoot het ook niet op...
Nu rijd ik meerdere paarden (pony's) en in eens merk ik hoeveel vooruitgang ik met die beestje boek...
Lianne die met de tweede keer echt rijden plotseling nagevelijk gaat lopen en de keren erop zelf al in het begin heel soepel in de mond is en lekker nagevelijk,
Moenira die de tweede keer dat ik haar rijd al in stap aan de teugel loopt (Net een paar maanden onder het zadel en nooit echt hoeven werken omdat er manegekinderen op rijden omdat de kinderen die erop rijden nog niet voldoende ervaring hebben)
En dan vandaag ook nog Aranka die in de stap al netjes afbuigt en soepel het bit aanneemt en in draf wat begint te zoeken (als ze niet bezig is te proberen onder me vandaan te lopen
)Het gaat met deze paarden zoveel sneller en makkelijker dan met Andrew! En dan ben ik eigenlijk alleen maar bezig met licht contact houden en lekker voorwaarts rijden en het stuur erop proberen te krijgen... Dit geeft me in elk geval weer wat meer zelfvertrouwen. Zo slecht doe ik het dus echt nog niet... Hè, wat een opluchting!!!
Hier een paar foto's met Lianne en Aranka voor diegenen die het interesseert...
Aranka is hier voor de derde keer onder het zadel, vorige week was de tweede keer ( [ITP] Aranka voor tweede keer onder het zadel! )
Deze week alleen wat aan halster gelongeerd omdat ze niet lekker liep van de spierpijn waarschijnlijk...
Hier bij de onderste vroeg ik een paar kleine meisjes of ze ergens anders koppeltje wilden duikelen omdat mijn pony nog heel jong was en daar van schrok
... Aranka, die ondeugd was allang weer ergens anders mee bezig 
Maar een kwartier gereden ongeveer, en was heel blij met hoe ze alles oppakte!
Vandaag was Rodeogirl mee naar Lianne en na wat communicatieproblemen met de digicamera, kwamen er toch een paar aardige plaatjes uit
Ze liep meestal wel netjes naar mijn mening. hoeronder een paar foto's...(iets op de voorhand volgens mij, ze was wat sloom vandaag en daardoor moeilijker erbij te rijden)
In een overgang terug...
Wie gaat volgende week met me mee?
Denk dat ik na nog een paar keer oefenen wel toe ben aan een lesje met hen... Leuk hoor!!!