Al sinds de zomervakantie chatten ingrid (Shiloh) Antoinette (antoinette) en ik met elkaar. Sinds die tijd zitten wij ook allemaal op bokt maar Ingrid en ik hadden Antoinette nog nooit in het echt ontmoet en andersom Antoinette ons dus ook nog niet. Na zeker 8 maanden chatten en bokken kwam Antoinette eindelijk eens richting Tilburg en Goirle.
Toen we haar van het station hadden opgehaald gingen we richting mijn huis in Goirle. Daarna gingen we naar onze manege (van Ingrid en mij) en wij showden onze pony'tjes.
Ingrid en ik gingen vrijrijden dus eerst gepoetst, opgezadeld en lekker wezen rijden. Antoinette had haar digi bij en heeft wel 130 foto's gemaakt!
Hier hebben jullie een kleine impressie van het Shalan gedeelte. Ingrid plaatst haar gedeelte met foto's van Dunday.
Welkom in de stal van Shalan:

Toen zijn we gaan poetsen, haar hoofdje:

En Shalan helemaal, ik sta ernaast:

En toen gingen we rijden, eerst instappen, dat doe ik altijd zowat op westernmanier
:
Tijdens het rijden, even halthouden *kwijl*
:

Omdat het geregend had waren er ook plassen en dat is natuurlijk eng!

Maar kijk wat dapper Shalan is! Ze kan er gewoon in staan!

Tijd voor een galopje:

En drafje zonder zadel, lekker relaxed met 1 hand:

En na het rijden ben je natuurlijk moe:

Dameszit:

Lekker na het rollen:

En ook Ingrid en Dunday waren er hoor!

Zo dit waren de foto's die ik wilde laten zien, heb ze zelf ook nog lang niet allemaal gezien.
Ik vind er heel veel echt super gelukt, wat vinden jullie ervan? Je mag best kritisch zijn maar niet al te lang over 1 ding blijven zeuren als ik iets echt fout doe, ik zal het proberen te veranderen dan.
En Antoinette, echt SUPER bedankt, ik ben er heel erg blij mee en het was een geweldige dag. Ik hoop dat je Shalan en Dunday leuk vond en de manege een beetje gezellig!
Hier is de link naar de andere foto's van Dunday en Ingrid:
[ITP] Meeting met Antoinette: Versie Dundee
dan leer je het wel.