En later doet Antoinette die nog van zichzelf! Tenminste dat moet ze van ons
We waren naar onze manege gegaan om vrij te rijden.Eerst even gepoetst! en toen even wat fototjes! let aub niet op mijn halstertouw!, ik ben de mijne namelijk kwijt, en moest het dus even met zo'n touwtje doen.

De foto hierboven vind ik HEEL erg mooi, alleen het is zo jammer dat die best donker is...
Toen gingen we even naar buiten, waar dundee niet stil wilde staan voor een foto :X
Ik bedoel, dat handje
, die palomino op de achtergrond is van de dochter van de manege eigenaar, en fleury mag daar een paar keer op rijden, om die verkeersmak te maken...
De volgende vind ik echt ontzettend mooi, alleen mijn hand ALWEER

Toen gingen we rijden. Het zijn zoveel foto's dat ik alleen de mooiste paar even neerzet... Ze staan alleen wel een beetje door elkaar.

De foto hierboven vind ik een hele mooie foto, al is het natuurlijk absoluut niet zoals het hoort.. En ik zit er ook slecht op..

Op een gegeven moment was antoinette even op Dundee gestapt, om mij het een en ander te laten zien hoe ik haar beter naar beneden kan laten komen en beter kan laten ontspannen enzo. En dit was zo ongeveer het resultaat...
Eerst contact zoeken... (mijn houding is echt slecht, hoofd moet omhoog, benen moeten naar achteren BAH
, ga ik aan werken mensen! )
En vervolgens laten zakken... (zo was het toch antoinette?)

Ok, hoe het dus niet moet... Galop foto hoezo uitgezakt???

Toen heb ik een poging gedaan mijn GROOTSTE ANGST te overwinnen...
WANT JA!!! Ik ben zonder zadel op Dundee gestapt!

EN ZELFS IN DRAF!

Ik op Dundee en Fleur op Shalan.. van achteren...

En naast elkaar!

Toen ben ik na veel gezeur van Fleur en Antoinette, ook maar even gaan liggen...
Op mijn rug...

En op mijn buik...

Toen afgestapt, en opzoek gegaan naar een suikerklontje. Dundee staat echt zo te kijken van... Waar blijft dat suikerklontje nou?

Wat we hier aan het doen waren??? Maar wel een hele leuke foto!

En toen ik in de stal het hoofdstel uit wilde doen, kreeg ik het bandje van de neusriem niet los
, dundee heeft nogal last van schuimproductie en daar werd het bandje nogal glad van...
Als aller laatste... Een foto van Dundee's naam bordje...

Ik vind het kei leuke foto's geworden! Alleen ben ik ontzettend geschrokken van mijn houding! BAH BAH!
Hier kun je het deel van Shalan vinden!
[ITP] Meeting Antoinette: versie Shalan
en idd misschien toch de beugels een gaatje langer maken. dan zit je misschien wel even raar maar denk dat het uiteindelijk wel iets fijner rijdt.
vanaf 147,3 centimeter