Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mariska_28 schreef:MissJ schreef:
Vind je die foto vergelijkbaar????
Nee, maar de reden van sluiten, Topics waarvan je vooraf kunt beredeneren dat het weer een rel kan worden door hetgeen wat afgebeeld is op de foto's, zijn niet de bedoeling helemaal in combinatie met de gekozen titel, vind ik wel vergelijkbaar.
katiavl schreef:Randalin mischien topic doorlezen.. Katje zegt dat deze pony zelf naar de borst toeloopt
Mariska_28 schreef:Nee, maar de reden van sluiten, Topics waarvan je vooraf kunt beredeneren dat het weer een rel kan worden door hetgeen wat afgebeeld is op de foto's, zijn niet de bedoeling helemaal in combinatie met de gekozen titel, vind ik wel vergelijkbaar.
MissJ schreef:Mariska_28 schreef:Nee, maar de reden van sluiten, Topics waarvan je vooraf kunt beredeneren dat het weer een rel kan worden door hetgeen wat afgebeeld is op de foto's, zijn niet de bedoeling helemaal in combinatie met de gekozen titel, vind ik wel vergelijkbaar.
Ok, titel is misschien niet handig gekozen, maar ik vind dit persoonlijk geen topic waar een rel door zou moeten ontstaan, als iedereen normaal op elkaar en de foto's reageert.
Iemand die voor de 8ste keer op een paard zit en hem zo in de bek hangt daarentegen....
MissJ schreef:Mariska_28 schreef:Nee, maar de reden van sluiten, Topics waarvan je vooraf kunt beredeneren dat het weer een rel kan worden door hetgeen wat afgebeeld is op de foto's, zijn niet de bedoeling helemaal in combinatie met de gekozen titel, vind ik wel vergelijkbaar.
Ok, titel is misschien niet handig gekozen, maar ik vind dit persoonlijk geen topic waar een rel door zou moeten ontstaan, als iedereen normaal op elkaar en de foto's reageert.
Iemand die voor de 8ste keer op een paard zit en hem zo in de bek hangt daarentegen....
randalinpony schreef:Heb ook weleens zon paard gereden die dat al deed, is heel lastig. Maar volgens mij werk je dan naar lengte in de hals toe, dat zie je op deze fotos niet.
x_Marr schreef:MissJ schreef:
Als je bokt kent weet je dat hierdoor vaak 'rellen' ontstaan.
Ik iig. wel..
Iris82 schreef:Het rare aan dit topic vind ik eigenlijk de openingspost.
Waarom wordt er niet gelijk een begeleidend verhaaltje gedaan waarom die pony zo gereden wordt?
En natuurlijk heb je persvrijheid, maar je bent een mod.
Als moderator probeer je toch op een forum een bepaalde sfeer te scheppen.
Juist op het moment dat er weer flinke discussies aan de gang zijn over hoe nu verder, zorg je er voor dat iedereen tegen elkaar gaat lopen kijven. En waarom?
Het had zo makkelijk voorkomen kunnen worden. En juist omdat je een mod bent, had ik wel verwacht dat jij wel zou kunnen inschatten hoe dit topic zou verlopen.
Citaat:Reden waarom Belker geen inleiding heeft gegeven is omdat ze dat aan mij wilde overlaten aangezien ik de beul ben die erop zit.
Geloof niet dat ze had verwacht dat ik er pas op blz 3 tussen zou kunnen komen
runningkawa schreef:fijn die mensen die het topic lezen
Redrumfox schreef:Moet zeggen dat ik persoonlijk veel van dit topic heb geleerd, er zijn meerdere manieren van aanpak voorbij gekomen met hier en daar goede argumenten. Het mogen dan wel type foto's zijn die we niet kennen op bokt, maar ondanks dat vond ik het wel leerzaam. In dit topic staan nu - waarschijnlijk - alle manieren om het aan te pakken verzameld en grotendeels ook nog eens goed onderbouwd met argumenten. Ondanks dat ik me heb zitten opvreten tijdens deze uit de hand lopende discussie (heb meegelezen), moet ik zeggen dat het wel leerzaam was en ik heb nu een andere kijk op bepaalde trainingsmethodes. (ookal vind ik die van de TS afschuwelijk, maar dat is mijn mening)
Alleen vind ik de opmerking van de TS in een ander topic absoluut niet kunnen. Weet het niet exact meer, maar het kwam er op neer dat iedereen die hier reageerde dat haar paard te lijden heeft opeens een penny was en iedereen die het toppie vond werd de hemel ingeprezen.Het is verdorie een mod, die hoort niet dat soort opmerkingen te maken. Ik kijk nu in ieder geval heel anders tegen haar aan, ik heb voor alle mods ontzag en vind dat ze topwerk leveren maar 1 iemand heeft het nu behoorlijk bij mij verprutst.
Machie schreef:weet je wat het probleem hier op bokt is, je moet voldoen aan een bepaald plaatje, netjes zitten, braaf rijden en altijd meelopen met de rest.. Als een paard een keer aangepakt wordt, mag dat alleen achter de schermen. Niemand mag dat zien.