)Verder is het een leuke pony
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)

.. 
?
..
! 
Maar zoals Robin zelf zegt, dit zijn wellicht ook alleen maar de goede foto's waar de ontspanning te zien is. En bij iedereen zijn er zat momenten waar het was slechter gaat.
) heel erg mooi lopen.
? Bokt eraf vanavond! *Gaat bokt afspeuren. Picassox schreef:Ik zal vanavond m'n topic plaatsen.
Hij is trouwens in draf nog wel erg moeilijk nagevelijk, en jammer dat Picasso ook in galop niet echt goed wilde reageren hè Robin? Hij begon een beetje te klieren. Maarja, Robin; je hebt 'm super gereden hoor.
Net alsof je jaloers bent? Ik vind het in ieder geval niet echt een fijne opmerking
Liins schreef:Heb ik wat gemist? Bokt eraf vanavond! *Gaat bokt afspeuren.

kinuh schreef:Picassox schreef:Ik zal vanavond m'n topic plaatsen.
Hij is trouwens in draf nog wel erg moeilijk nagevelijk, en jammer dat Picasso ook in galop niet echt goed wilde reageren hè Robin? Hij begon een beetje te klieren. Maarja, Robin; je hebt 'm super gereden hoor.
Krijg hier een beetje naar gevoel van, sorry hoor.. Alsof je aan iedereen wilt laten zien dat het heus niet zo goed was

Cayenne schreef:Hier inderdaad hetzelfdeNet alsof je jaloers bent? Ik vind het in ieder geval niet echt een fijne opmerking
commentaar had je zelf al gezegt
Picassox schreef:Picasso in Anky Congac; in verbetering! < Klopt, dat is 'm.
Robin houdt wel beter haar teugels op maat.Cayenne schreef:Hier inderdaad hetzelfdeNet alsof je jaloers bent? Ik vind het in ieder geval niet echt een fijne opmerking
Nou, nee, zo was het niet bedoeld, maar goed. Wat ik even wil duidelijk maken; de laatste foto's die jullie van mij en Picasso hebben gezien waren van 2 maanden terug. Nogal logisch dat hij nu beter loopt bij haar; net zoals Liins zegt. Beetje vreemd dat sommige mensen gaan vergelijken van mijn foto's van twee maanden geleden en Robins foto's. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ze 'm erg goed heeft gereden, want dat heeft ze zeker.
) maar dat kan misschien nog wat beter worden door wat in-uitjes te rijden ofzo.