Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tessebes schreef:Ik krijg een beetje naar gevoel als ik naar de houding van de pony kijk. Heeft hij geen last van z'n rug of zo, want dit vind ik geen normale houding. Hij drukt z'n rug helemaal weg en dan dat hoofd zo hoog.
Chanelletje schreef:en hoe kun je dat dan zien vanaf de foto? op de 3e foto heeft ie toch ook zo'n oren naar voren? >;)
Tessebes schreef:Ik zie het duidelijk op alle foto's.
Als ik jou was, dan zou ik wat doen met deze reacties ipv je aangevallen te voelen.
Hier staan ook voldoende tips, zie ik: [PP] Propje steeds wilder..
Renske20 schreef:ik vindt het een leuke pony, alleen zit ze niet lekker in dr vel
zoals ik al in je andere topic zei, laat dat meisje er ff niet op rijden, sowieso eventjes helemaal niet rijden maar longeren en dan steeds iets meer bijzetten zodat ze zonder echt verzet nageeflijk gaat lopen, en op die manier haar rug gaat gebruiken en ook die onderhals wegtraint.
verder zo veel mogelijk lekker buiten zetten, wat wandelen&poetsen en ik heb zo t idee dat het geen pony is die van veel drukte om zich heen houdt, dus gewoon lekker op een rustige fijne maniermet propje aan de gang en dan hoop ik over een tijdje foto's te zien van een pony die wel lekker in dr vel zit