Propje door de plassen (commentaar mag)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 11:37

Lieve foto's en een schattig pony'tje

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 13:14

Tessebes schreef:
Ik krijg een beetje naar gevoel als ik naar de houding van de pony kijk. Heeft hij geen last van z'n rug of zo, want dit vind ik geen normale houding. Hij drukt z'n rug helemaal weg en dan dat hoofd zo hoog.

Het spijt me, maar hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.
Ook staan de oogjes niet blij.
Ik hoop dat jullie hier aan kunnen werken.
Dan wens ik julie nog veel plezier met elkaar.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 13:36

Ik vind ook dat de stand van de oren onvrede uitstraalt, net zoals je wel eens ziet bij een paard wat koliekerig is.

Chanelletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-04 18:46

Tessebes schreef:
Ik vind ook dat de stand van de oren onvrede uitstraalt, net zoals je wel eens ziet bij een paard wat koliekerig is.

en hoe kun je dat dan zien vanaf de foto? op de 3e foto heeft ie toch ook zo'n oren naar voren? >;) Clown

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 19:06

Heb lang naar de 3e foto gekeken en volgens mij heeft ie ze daar toch echt naar achter. Ik vind dit geen fijn gezicht hoor . Die pony hoort niet zoals het hoort. Van nature ook niet, dus ik zou eens achter de oorzaak proberen te komen.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 12:27

Chanelletje schreef:
en hoe kun je dat dan zien vanaf de foto? op de 3e foto heeft ie toch ook zo'n oren naar voren? >;) Clown

Ik zie het duidelijk op alle foto's.
Als ik jou was, dan zou ik wat doen met deze reacties ipv je aangevallen te voelen.

Hier staan ook voldoende tips, zie ik: [PP] Propje steeds wilder..

Chanelletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-04 14:02

Tessebes schreef:
Ik zie het duidelijk op alle foto's.
Als ik jou was, dan zou ik wat doen met deze reacties ipv je aangevallen te voelen.

Hier staan ook voldoende tips, zie ik: [PP] Propje steeds wilder..

voel ik me aangevallen dan? Verward Haha!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 14:06

ik vindt het een leuke pony, alleen zit ze niet lekker in dr vel

zoals ik al in je andere topic zei, laat dat meisje er ff niet op rijden, sowieso eventjes helemaal niet rijden maar longeren en dan steeds iets meer bijzetten zodat ze zonder echt verzet nageeflijk gaat lopen, en op die manier haar rug gaat gebruiken en ook die onderhals wegtraint.

verder zo veel mogelijk lekker buiten zetten, wat wandelen&poetsen en ik heb zo t idee dat het geen pony is die van veel drukte om zich heen houdt, dus gewoon lekker op een rustige fijne maniermet propje aan de gang en dan hoop ik over een tijdje foto's te zien van een pony die wel lekker in dr vel zit

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 16:08

Chanelletje schreef:

whaha da zegge ze altijd hierzoo

leuk paardje!ziet er leuk uit !\

irri dat hij zijn hooft niet naar beneden doet
mischien kan je er wat voor kopen?

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 16:10

Chanelletje schreef:

Omdat je jezelf gaat verdedigen.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 19:18

Renske20 schreef:
ik vindt het een leuke pony, alleen zit ze niet lekker in dr vel

zoals ik al in je andere topic zei, laat dat meisje er ff niet op rijden, sowieso eventjes helemaal niet rijden maar longeren en dan steeds iets meer bijzetten zodat ze zonder echt verzet nageeflijk gaat lopen, en op die manier haar rug gaat gebruiken en ook die onderhals wegtraint.

verder zo veel mogelijk lekker buiten zetten, wat wandelen&poetsen en ik heb zo t idee dat het geen pony is die van veel drukte om zich heen houdt, dus gewoon lekker op een rustige fijne maniermet propje aan de gang en dan hoop ik over een tijdje foto's te zien van een pony die wel lekker in dr vel zit

onderhals kun je niet wegtrainen, maar de bovenlijn kun je wel extra trainen door met bv touwtjes+bijzet te longeren of met pessoa, gogue of chambon. Dat het meisje erop zit vind die pony duideijk niet luek en jij schiet er weinig mee op. Ga lekker een paar maanden tijd doorbrengen met die pony. Rustig longeren enz. Na een paar maanden met een martingaaltje rijden of evt met gogue. Laat het meisje alleen poetsen en wandelen. Laat ook even de dierenarts ernaar kijken of de pony geen serieuze problemen heeft in zijn rug, en of het nog wel goedkomt met deze pony, want de hals-hoofdhouding is echt niet gezond.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 00:54

als je de bovenlijn traint op een manier waarbij de onderhals niet zo extreem wordt gebruikt als ie nu doet, train je dus door de goede manier van ridjen de onderhals weg, idd omdat je de bovenlijn meer aanspant en daardoor de onderhals een stuk minder wordt.
ik bedoelde t zelfde, zei het alleen anders&korter Knipoog

maar ze heeft vandaag zelf willen gaan rijden, is alleen fout gegaan Scheve mond
erg jammer, ik zou er echt zeker een week of 3/4 geen zadel opleggen maar leuke dingen doen en wat longeren, t rijden ff laten voor wat het is, denk dat dat t beste is voor propje
verzorgstertje is inmiddels wel weggestuurd, dat is al een vooruitgang

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 01:05

mymy schreef:
whaha da zegge ze altijd hierzoo

leuk paardje!ziet er leuk uit !\

irri dat hij zijn hooft niet naar beneden doet
mischien kan je er wat voor kopen?

Gelukkig zijn er dan de mensen met verstand die wijze raad geven Verward

Mischien kan je er wat voor kopen
Ja jongens dat is de oplossing Cool Haha!

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 11:34

Wahaha,Nike Air Maxen Haha!
Hoeveel krijg je ervoor met die reclame?