:~:~:~ Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en dat moet echt een 10 zijn, dat was idd een flinke domper.
ArieI schreef:
Het enige wat ik nog wel kwijt wil, is dat ik als "partner"niet objectief zou zijn. Als ik geen kritiek op Edward zou hebben en hem alleen maar zou vertellen hoe goed ik hem vind. Dan zouden we niet zo ver gekomen zijn. Wij zijn elke dag bezig met perfectioneren, omdat we zelf nog niet tevreden zijn (behalve in Ermelo dan). In Ermelo kreeg Ed alleen een 9 voor zijn houdingen dat moet echt een 10 zijn, dat was idd een flinke domper.
![]()
Kortom: werk aan de winkel, voor Ed en mij.
ArieI schreef:Ik zou zeggen: discusieer lekker door met zijn allen, maar houdt het gezellig!
Groetjes,
Nicole
ylva schreef:Je bent idd vrij om je mening te geven, maar ik vind het onterecht om te zeggen dat hij het niveau niet verdient. Dat het algemene niveau steeds lager komt te liggen is wel waar maar dat komt niet door hem.
Ik blijf er ook bij dat je de combinatie moet beoordelen op prestatie. Zijn houding mag dan van mindere kwaliteit zijn, zijn prestaties en die van zijn paarden zijn dat naar mijn idee niet, ik vind hem, ook vergeleken met anderen op hetzelfde niveau toch een vd betere combinaties.
Dat het algemene niveau van de paardesport omlaag gaat komt door de jurering in combinatie met het steeds makkelijker geven van hoge punten. De eisen worden steeds lager. Aan de andere kant, er mogen dan wel steeds meer combinaties in een klasse komen die ze eigenlijk niet verdienen, de echte talenten vind je toch wel weer terug boven in de ranglijsten en dat niveau blijft hoog.