Indoor Brabant - foto's Grand Prix special

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jokky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 21:22

Lorenzo en Gribaldi zijn super Kwijl:~:~:~

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:02

whaaa gribraldi Kwijl Kwijl:~:~:~

ArieI

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 23:23

Nog heel even een reactie van "de partner van". Ik heb eerlijk gezegd niet het hele topic gelezen, omdat ik er echt geen tijd en zin in had. Maar ik wil wel even zeggen, dat ik het waardeer dat Draumpje zich toch nog gemeld heeft en zijn/haar mening heeft gegeven.

Of ik het ermee eens ben is een tweede en daar ga ik verder niet dieper op in.

Het enige wat ik nog wel kwijt wil, is dat ik als "partner"niet objectief zou zijn. Als ik geen kritiek op Edward zou hebben en hem alleen maar zou vertellen hoe goed ik hem vind. Dan zouden we niet zo ver gekomen zijn. Wij zijn elke dag bezig met perfectioneren, omdat we zelf nog niet tevreden zijn (behalve in Ermelo dan). In Ermelo kreeg Ed alleen een 9 voor zijn houding Huilen en dat moet echt een 10 zijn, dat was idd een flinke domper. Haha!

Kortom: werk aan de winkel, voor Ed en mij.

Ik zou zeggen: discusieer lekker door met zijn allen, maar houdt het gezellig!

Groetjes,
Nicole

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 00:02

[HAW] Indoor Brabant - foto's Grand Prix special
ArieI schreef:

Het enige wat ik nog wel kwijt wil, is dat ik als "partner"niet objectief zou zijn. Als ik geen kritiek op Edward zou hebben en hem alleen maar zou vertellen hoe goed ik hem vind. Dan zouden we niet zo ver gekomen zijn. Wij zijn elke dag bezig met perfectioneren, omdat we zelf nog niet tevreden zijn (behalve in Ermelo dan). In Ermelo kreeg Ed alleen een 9 voor zijn houding Huilen en dat moet echt een 10 zijn, dat was idd een flinke domper. Haha!

Kortom: werk aan de winkel, voor Ed en mij.

ik hoop wel dat je begrijpt dat ik hier niet gelijk jou mee bedoel , maar het is wel zo dat partners wel eens minder objectief kunnen reageren
ik ben er een beetje cynisch mee geworden
hoop dat je me het niet kwalijk neemt

als ik misschien wel te heftig zou hebben gereageerd komt dat puur omdat de reacties een beetje eentonig werden in de afkrakende stijl
tja tis mijn mening , maar dat wil niet zeggen dat ik het beter kan , ofdat ik Edward niet goed vind rijden ,
hij krijgt het met grib toch ook maar voor elkaar . ik probeerde alleen een paar dingetjes aan te geven die mij opvielen , zoals dat ver achterop zitten ,

en ik denk ook zeker dat er bij "de betere " ruiters mensen zijn die grib niet zo aan het lopen krijgen
maar ja, ik blijf die achterhand sonde vinden ,
vandaar dat ik ook liever lingh zie lopen , maar ja , das weer persoonlijk waarschijnlijk, aangezien grib ook genoeg fans heeft

maar ja,
ik wens jullie in ieder geval alle succes van de wereld,
en dat ie de volgende keer die tien maar mag krijgen

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 10:10

ArieI schreef:
Ik zou zeggen: discusieer lekker door met zijn allen, maar houdt het gezellig!

Groetjes,
Nicole

Hier ben ik het nou helemaal mee eens. Hou het gezellig! Jeetje er kan hier geen mening gevormd worden of mensen worden hier al boos.

Alle argumenten mogen hier gezegd worden, mits je je argument goed onderbouwd.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 14:59

ylva schreef:
Je bent idd vrij om je mening te geven, maar ik vind het onterecht om te zeggen dat hij het niveau niet verdient. Dat het algemene niveau steeds lager komt te liggen is wel waar maar dat komt niet door hem.
Ik blijf er ook bij dat je de combinatie moet beoordelen op prestatie. Zijn houding mag dan van mindere kwaliteit zijn, zijn prestaties en die van zijn paarden zijn dat naar mijn idee niet, ik vind hem, ook vergeleken met anderen op hetzelfde niveau toch een vd betere combinaties.
Dat het algemene niveau van de paardesport omlaag gaat komt door de jurering in combinatie met het steeds makkelijker geven van hoge punten. De eisen worden steeds lager. Aan de andere kant, er mogen dan wel steeds meer combinaties in een klasse komen die ze eigenlijk niet verdienen, de echte talenten vind je toch wel weer terug boven in de ranglijsten en dat niveau blijft hoog.

ben ik het mee eens.
ik vind edward ook 1 van de betere combinaTIE'S, en vind het ook onzin dat het door hem zou moeten komen dat het algemene niveau steeds lager ligt.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 15:01

dit is wel een heel oud topic lijkt me zo ?

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 15:02

Inderdaad erg oud topic en de foto's doen het al niet meer. Daarom slotje.