En of je nou wel of niet foto's daarvan moet plaatsen...tsja, ik denk dat als de uitleg boven de foto's had gestaan er een stuk minder ophef was geweest!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Lijkt net of de fotoos zo geplaatst zijn om de "pennies" even te chockeren.

Anoukie schreef:Corelli schreef:de foto na de verzetsfoto zie je de binnenhand op het been van de ruiter..Arm strak, hand strak, teugel strak...
En dat heb jij nog nooit gedaan als je een stout paard had? Of uberhaupt een keertje, om je paard net een stukje door te vragen?
We zijn hier allemaal wel weer heel erg heilig, of niet?
En je mag best een keer streng zijn (ja dat doe ik dus ook wel eens) maar daaar MOET ontspanning op volgen..en dat zie ik niet en daarom ben ik het er niet mee eens!! Corelli schreef:@margreet:
was dat nou sarcastisch of ga je mee
FunkyMistiC schreef:HouVanUtopia schreef:Doe ik zelf ook welles met een pony, die anders alleen maar de hele tijd loopt te steigeren nou dan stel ik hem maar heel diep en rond in!
Zet je de foto's dan ook op bokt neer ?

russel schreef:Lijkt net of de fotoos zo geplaatst zijn om de "pennies" even te chockeren.Nou gelukt dus.
)
Krijg nu algauw de neiging om te zeggen dat je geen paard verdient, maar ik ken natuurlijk het verhaal er niet achter. (ookal is dit absoluut geen manier om een paard aan te pakken, in geen enkele situatie!)SuperPepeijn schreef:Margreet schreef:Een harde hand herken je wanneer het paard zich eruit drukt en de ruiter trekt terug. Een begrenzende hand blijft op dezelfde plek en begrenst alleen.En leg mij even uit hoe je een harde hand herkent vanaf een foto. Ik zie geen uitgescheurde mondhoeken, geen opengesperde mond... Waaraan moet ik het dan zien?
jacimatho schreef:Het schijnt een nieuw fenomeen te worden hier op boktLijkt erop dat het inderdaad een proef is geweest om te kijken hoe snel je een paar pagina's vol hebt met verontwaardigde reacties...
Het brengt wel leven in de brouwerij
Corelli schreef:jij beweerde bij hoog een laag dat je geen strakke hand zag, ik geef je gewoon even een duidelijk voorbeeldjeEn je mag best een keer streng zijn (ja dat doe ik dus ook wel eens) maar daaar MOET ontspanning op volgen..en dat zie ik niet en daarom ben ik het er niet mee eens!!
evanescence schreef:Ik zit dit Nou wel even mee telezen.
maar ik wil wel is uitleg hier over.
ik vind het geen fijn beeld om naar tekijken. (Maar dat zal wel aan mij liggen)

Citaat:Waar gaan we heen dan?
Ik blijf benieuwd naar die uitleg hoor, ik leer graag bij.
Zolang ik geen spierbundels uit een gescheurd t-shirt zie puilen en geen mond uitgerekt zie worden blijf ik het lastig te zien vinden hoor.....
Corelli schreef:jij beweerde bij hoog een laag dat je geen strakke hand zag, ik geef je gewoon even een duidelijk voorbeeldjeEn je mag best een keer streng zijn (ja dat doe ik dus ook wel eens) maar daaar MOET ontspanning op volgen..en dat zie ik niet en daarom ben ik het er niet mee eens!!
Zo druk maak ik me er echt niet om hoor
.
. SuperPepeijn schreef:jacimatho schreef:Het schijnt een nieuw fenomeen te worden hier op boktLijkt erop dat het inderdaad een proef is geweest om te kijken hoe snel je een paar pagina's vol hebt met verontwaardigde reacties...Het brengt wel leven in de brouwerij
Margreet schreef:Ja hoor, heel simpel zelfs, paard drukt zich eruit en ruiter brengt de handen verder naar achter als op de foto waar het paard nog in de hand gesteld is.Ja, dat is wat het is, dat snap ik ook nog wel. Maar dat zie je niet aan een stilstaand beeld...
Margreet schreef:evanescence schreef:Ik zit dit Nou wel even mee telezen.
maar ik wil wel is uitleg hier over.
ik vind het geen fijn beeld om naar tekijken. (Maar dat zal wel aan mij liggen)
Let dan op: viewtopic.php?p=27522659#p27522659
Anoukie schreef:Corelli schreef:de foto na de verzetsfoto zie je de binnenhand op het been van de ruiter..Arm strak, hand strak, teugel strak...
En dat heb jij nog nooit gedaan als je een stout paard had? Of uberhaupt een keertje, om je paard net een stukje door te vragen?
We zijn hier allemaal wel weer heel erg heilig, of niet?

Anoukie schreef:Corelli schreef:jij beweerde bij hoog een laag dat je geen strakke hand zag, ik geef je gewoon even een duidelijk voorbeeldjeEn je mag best een keer streng zijn (ja dat doe ik dus ook wel eens) maar daaar MOET ontspanning op volgen..en dat zie ik niet en daarom ben ik het er niet mee eens!!
Bij hoog en laag?Zo druk maak ik me er echt niet om hoor
.
Dat is geen duidelijk voorbeeld, een strakke hand noem ik het wanneer die hand daar 5 minuten later nog staat. En dat is echt niet zo.