Daarom eerst even kort uitleg
Andrew is kreupel, maar voordat hij kreupel werd, wilde ik al graag eens op andere paarden rijden. Een stalgenootje bood aan dat ik wel een paard van hun mocht rijden, dat veel te dik was en wel wat beweging kon gebruiken. Bij hun in de wei stond ze bij hun andere paarden (in the middle off nowhere
)Toen leerde ik via een meisje dat Andrew wilde verzorgen een vrouw kennen met een aantal pony's en paarden. Ik ging er les nemen voor mijn houding en om ook eens op andere paarden te kunnen rijden.
Zij bood mij aan een paard van haar mee te nemen naar les toen Andrew kreupel was en bleek dat het nog wel een hele tijd kon duren vanwege spat. Ik zou een Fries meekrijgen, maar die bleek niet zo'n gezellige relatie met de trailer te hebben, en ik kreeg vervolgens een NRPS-D-pony merrie mee van 3,5 jaar waar ik nog niet eerder op gereden had
. [VvdD] Eindelijk weer les gereden! (op geleend paard)Verder stond een Welsh-K merrie bij mij op stal al twee jaar in een vergeethoekje en nu werd ze te koop aangeboden. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ben langs gegaan en mocht haar gaan trainen tot ze verkocht werd...
[VvdD] Nieuwe "tijdelijke verzorgpony" (met foto's)
[ITP] Aranka voor tweede keer onder het zadel!
Oké, nu jullie allemaal op de hoogte zijn...
Dit is dus Lianne, KWPN merrie van rond de 1,70 en veeeeeeeeel te dik!
Dit was de tweede keer dat ik echt serieus kon rijden omdat ik nu in de wei mag rijden. De keren daarvoor moest ik in een veel te zware bak, en kwam er van dressuurrijden niet veel terecht omdat ze moest zwoegen om vooruit te komen.
De vorige keer was Yoline mee, maar hadden we het fototoestel in de auto laten liggen en vanwege de afstand niet meer opgehaald

Nu had ik Stacy S mee, en zij wilde wel even fotografe spelen...
Achteraf gezien was dit dus het losrijden
Hierna ging het toch steeds beter... Beter dan verwacht
Deze foto hieronder vond ik heel mooi...
En uitstappen...
Hier kun je nog eens zien hoe groot ze is
En natuurlijk wat lekkers als beloning...
Ik had niet verwacht dat het er zo uit zou zien. Het voelde als Klein Duimpje op de GVR en had niet verwacht dat ik haar binnen 20 minuten zo aan het lopen zou krijgen. Ik vond het knap vooral omdat ze maar zelden gereden werd, en ik nog maar voor de tweede keer echt aan het rijden ben. Ze is wat stijf, vooral met stelling en in haar gangen, maar je kunt heerlijk op haar doorzitten! Ja, ja, Ik Kan Doorzitten
Het zadel ligt helaas niet zo mooi, erg achterover...
Ik hoop dat ik vaker iemand mee kan nemen, want dan is het veel gezelliger voor mij, want het gedoe eromheen is waar ik tegenop zie. Het paard is wel leuk, kom ik nu achter

Ik lag nog op bed en zag je nét weglopen...
Maar met iemand erbij scheelt het al een heleboel!
Misschien kun je iets meer vertellen?
FFies flink doortrainen en die buik is er zo af 
Wat een joekel zeg! Je zit bijna in de split