http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=57757 van gisteren op VMR, kan ik jullie melden dat ik EINDELIJK goed passende chaps heb gevonden!
In eerste instantie had ik al chaps besteld via Divoza gistermiddag, maar toch kon ik het niet laten om na mijn werk even langs Theo Kevenaar in Arnhem te rijden, op zoek naar de chaps van Kieffer, waarvan gezegd werd dat ze over het algemeen wel passen bij wat dikkere mensen. Ik kwam binnen en legde mijn verhaal uit: geen probleem! De verkoopster pakte een paar Kieffers maat XL uit de kast, en ze pasten direct! Ik weet echt niet wat ze me bij die andere ruitersportzaak (Olympia) allemaal hebben willen aansmeren, maar daar paste echt niets..... daarom was ik ook zo "wanhopig" op zoek naar goed passende......

Maar goed, chaps gekocht (en ook maar gelijk een nieuwe rijbroek van Euro Star met lederen zitvlak, en een nieuw halster plus touw voor Babet...

Ik heb een geweldige galop kunnen maken en heb ook hele stukken kunnen doorzitten, dat ging altijd een beetje moeilijk. Ik was gelijk weer een stuk zekerder van mijn eigen rijkunsten, dit ziet er vast en zeker stukken beter uit. Ik had natuurlijk wel geleerd inmiddels om zonder al die "hulpmiddelen" ook een vaste zit aan te meten, maar toch is het wat lastiger. Dit ging echt super nu!
Nou ja, misschien kom ik over als een blij kind, maar ik ben gewoon enorm blij dat ik dus gewoon zonder al te veel moeite chaps heb kunnen vinden. Ze zijn er zelfs nog in een maat groter van Kieffer, XXL. De chaps van Divoza die ik besteld heb, heb ik gelukkig nog kunnen annuleren. Die waren ook twee keer zo duur, trouwens.
Bedankt voor jullie reacties nog, gisteren!
Grtz, Marieke