ik herken dat heel goed !! enkel heb ik het gehad met mijn hond ! mijn hond is 1 jaar geleden ontsnapt uit de tuin en een paar meter verder doodgereden , hij stierf in mijn armen ! ik was er totaal kapot van en het is nu meer dan een jaar geleden en ik mis hem nog steeds , terwijl ik dit intyk moet ik weer effe slikken of de tranen springen me terug in de ogen !
ik weet heel goed hoe het voelt wanneer mensen zeggen tja word het geen tijd dat je je eroverheen zet het is tenslotte toch al 2 maanden geleden !iedereen verwerkt zoiets op zijn eigen manier en neemt er zoveel tijd voor als hij wil ! ik kon pas na een jaar vrede nemen met het idee dat hij er niet meer was , nu heeft hij een apart plaatsje in mijn hart en probeer er vrede mee te nemen !
je zegt dat het 4 maanden geleden is en dat mensen rond je zeggen dat je het eindelijk moet vergeten , nou neem jij zoveel tijd als je nodig hebt en er zijn heel weinig mensen die dat begrijpen ! maar geloof me er komt een moment dat je het verdriet kan loslaten , maar hoe lang dit duurt is voor iedereen verschillend !
veel sterkte en als je de nood heb om te huilen dan huil je gewoon , het hoort allemaal bij het rouwproces , je verdriet proberen in te houden en verbergen maakt het alleen maar moeilijker voor je !
je mag me altijd een pb sturen hoor !
Laatst bijgewerkt door shana op 09-11-04 09:27, in het totaal 1 keer bewerkt