Hoi, ik wist niet waar ik dit topic onder moest zetten dus vandaar dat die hier staat. Ik krijg volgend jaar eindelijk een eigen paardje en nu vraag ik me af: Wat heb je allemaal nodig? Wat komt er bij kijken?
Ik weet dat een paard naar de tandarts, hoefsmid, zadelmaker (om te kijken of zadel nog goed past) moet. En dat je een ziektekostenverzekering af kan sluiten. Ik las ook iets over inenten en wormenkuur. Kan iemand misschien een lijstje neerzetten met wat je ongeveer nodig hebt? Alvasg bedankt!
...en wat ook geen kwaad kan: een goedmoedige oude boer, die al zijn hele leven paarden om zich heen heeft. ("Of iets wat er op lijkt".)
vikawiek
Geplaatst: 28-10-19 14:03
Janneke2 schreef:
...en wat ook geen kwaad kan: een goedmoedige oude boer, die al zijn hele leven paarden om zich heen heeft. ("Of iets wat er op lijkt".)
Nou zeg dat niet te hard. Dat dacht ik te hebben maar toen m'n paard een chronische blessure had en op pijnstilling stond en ik vond dat het genoeg was geweest samen met de dierenarts werd de beste man woest en werd ik, mijn moeder en de dierenarts voor van alles uitgescholden