Helaas is het niets geworden met stalling 2 maar heb nu een andere stal gevonden en ze zal per februari overgaan. Nieuwe stal: -Binnenbak -Buitenbak -Weidegang (01-05 tot het land het niet meer trekt) in de zomer kan ze zelfs 24 uur per dag naar buiten -Buitenrij mogelijkheden -Paddocks tijdens winterperiode 2 uur per dag voor22,50 p.m -longeercirkel -wasplaats -solarium
270 euro P.M.
Ik houd jullie op de hoogte en foto's van de verhuizing zullen dan ook gaan volgen...
Cowgirl
Geplaatst: 30-12-09 15:20
klinkt goed maar ik vind het wel belachelijk dat je voor je paddock extra moet betalen en dat voor maar 2 uurtjes per dag.
Ik vind het wel een beetje prijzig in de wintermaanden met de paddock, maar verder klinkt het als een superstal Ik ga ook maandag naar een nieuwe stal! Vind het wel spannend en hoop dat Toran het echt naar zijn zin krijgt daar
Nee in de zomer hoeft dat niet, ze hebben maar een beperkt aantal paddocks beschikbaar dus vandaar dat ze het vragen. En ben bij de nieuwe stalling minder kwijt ook met die 20 erbij...
amanda1980
Geplaatst: 31-12-09 06:35
Klinkt goed die nieuwe stal. Ik heb je vorige topic niet gelezen maar 2 uur in de paddock is al veel beter als niks. Bij ons moet er ook door beperkte ruimte extra worden betaald voor de paddock maar kunnen ze er dan wel de hele dag in. We hebben ook een grote paddock waar ze in kunnen waar je niks voor hoeft te betalen maar daar mag je volgens mij max een half uur in. Ik ben ook gister verhuisd dus weet hoe spannend het is hihihi.
Voor persoonlijke boodschappen staat er een pb-knop. Dus als er vragen/opmerkingen zijn die meer in de persoonlijke sfeer vallen, graag per pb en niet in dit topic.