Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Er werdt geen verdere behandeling of onderzoeken in gesteld omdat er op haar manier geen geld voor was
(wel voor autorijlessen en ene nieuwe mountainbike) Ondertussen heeft het dier een half jaar stil gestaan en loopt redelijk. Nog heel stram en stijf en in draf nog iets onregelmatig. En wat doet x? Ze gaat heerlijk buitenrijden want de pony vindt dat zo fijn
(loopt dus nog steeds onregelmatig).

.
oke mensen maken fouten maar als ze te eigenwijs zijn om ervan te leren doe je wat fout 
)
het is niet alleen maar rijden.. vind ik.. poetsen vind ik net zo leuk hoor als rijden
HappyDay schreef:(..)
Ik liep altijd hele stukken aan de hand met hem en rijden was gewoon niet meer zo belangrijk. Het was dus niet zo dat de onberijdbare minder de aandacht kreeg dan de andere. Tuurlijk rijden is leuk, maar zeker niet het belangrijkste!!
hmm, sommige mensen wel, sommige mensen niet..
. Ik wandel alleen met mijn paard als ik hem bijvoorbeeld naar de wei, paddock o.i.d. moet brengen, het overige stapwerk doet hij fijn in de molen. Zo af en toe heb ik trouwens wel eens van die trut en knuffelbuien, dat wel. 
Citaat:maar bijv ook van die mensen die alleen maar naar hun paard komen, zadel opgooien, ff rijden, weer in de box pleuren en weer weg gaan,, (en zich dan afvragen waarom hun paard opeens zo vals is geworden)..
Lame schreef:Wij trainen samen voor onze wedstrijden en daar moet ik haar toch het liefst elke dag voor rijden. .
muiszje schreef:hmm, ik ben van mening dat of je elke dag rijd of af en toe een dagje niet, niet uitmaakt voor je wedstrijden,
sterker nog: een paard wat bijv maar 3 dagen per week onder het zadel is en voor de rest gelogeerd,losgegooid,gefreestyled wordt .. is naar mijn mening veel beter. (een paard moet ook afwisseling, en dan niet alleen afwisseling in het rijden, ook iets anders doen.. dat hij zich ff uit mag leven, ff niets op zn rug heeft, en ander soort beweing krijgt..)
tuurlijk zit je er wat vaker op de weken voor de wedstrijd, maar is het nodig om elke dag te rijden?! ,, nee denk juist dat dat averechts werkt op een gegevenmoment.