Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
muiszje schreef:sorry, hier kan ik best wel kwaad om worden!.. ik bedoel, de opmerkingen van: mn pony kan niet bereden worden!ik mis het rijden zo!..
hmmz, hoezo rij-gierig? (tuurlijk is rijden leuk, maar kunnen mensen niet heel ff een periode zonder? en waarom heb ik hier het gevoel dat die ponys alleen maar als rij-object worden gezien en niet als levend dier?!)
Wel eens aan gedacht dat mensen het te druk hebben om met hun paard bezig te zijn. Ik lees zelfs dat het dier van TS te koop staat. Of de mogelijkheid dat het dier geblesseerd kan zijn, en daarom niet bereden kan worden. Of dat er een andere reden is waarom dat specifieke dier bereden kan/mag worden? Maar dan kan je desondanks het rijden toch best missen? En is dat dan zo verschrikkelijk om te zeggen?Maya schreef:Muiszje en Mellylover, overdrijven kan ook heWel eens aan gedacht dat mensen het te druk hebben om met hun paard bezig te zijn. Ik lees zelfs dat het dier van TS te koop staat. Of de mogelijkheid dat het dier geblesseerd kan zijn, en daarom niet bereden kan worden. Of dat er een andere reden is waarom dat specifieke dier bereden kan/mag worden? Maar dan kan je desondanks het rijden toch best missen? En is dat dan zo verschrikkelijk om te zeggen?
Nog even voor Muiszje speciaal, kijk eens naar de onderste zin van het bericht van TS? Ik mis haar best wel... lijkt me duidelijk om het dier zelf te gaan.