Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

greetje schreef:Vast wel enkele keukenprinsesjes hier op bokt. Mag ook wel een Prins zijn als ie maar lekker is. En ik beloof jullie ik ga ze allemaal proberen dus kom maar op!!!
Beetje laat om nog aan eten te denken he
? 
) En als je de rijst er dan even in mee laat bakken/opwarmen, heeft die meteen smaak. Dorée schreef:Nasi heet niet voor niets 'nasi goreng'. Nasi is rijst en goreng is gebakken.
Het is dus de bedoeling dat je de rijst bakt met de kruiden, vlees en groenten bij elkaar. Anders heb je gewoon rijst met een prutje.
Wat doen jullie nou anders? Anouar15 schreef:Maar ik doe ook de rijst erdoor hoor. Ik snap het niet helemaal meer Wat doen jullie nou anders?
) vind dat tauge echt absoluut niet in nasi thuishoort. 
Spetterlover schreef:Anouar15 schreef:Maar ik doe ook de rijst erdoor hoor. Ik snap het niet helemaal meer Wat doen jullie nou anders?
In je 1e post stond niet dat je de rijst er ook doorheen bakte, maar in je 2e wel
Spetterlover schreef:Ooh heel oud topic, maar ik heb dat Nasi recept van Oscar geprobeerd, ipv normale ham heb ik er een paar plakjes vegetarische gerookte ham doorheen gesneden. Ik vond het erg lekker en niet moeilijk, zelfs ik kon het
Ik had wel wat minder ei genomen, ik had er 4.

Maarja, het resultaat was wel goed, ze vonden het bij mij thuis erg lekker en ik zelf vond dat ook