Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Hoewel ik met hem eens ben dat het optreden niet prettig om te zien was, vind ik dit stuk echt ondermaats, wat een kwal.
Ayasha schreef:_San87_ schreef:Hoewel ik met hem eens ben dat het optreden niet prettig om te zien was, vind ik dit stuk echt ondermaats, wat een kwal.
Heb net het filmpje gekeken en dit is idd niet het beeld dat ik ‘ken’ van Frye. Heb echter ook de punten wat gevolgd. Ze haalt haar score eigenlijk op in en na de galop tour. Daar wordt hij ook wat beter. Ook de moeilijkheidsgraad lijkt veel invloed te hebben op haar score.
Ik ben overtuigd dat Frye een van de beste ruiters is. Ik zou niet op Everdale willen stappen en dat zeg ik nu echt niet zo snel.![]()
Heb ook al proeven gezien waar ze hem zo geniaal naar ontspanning blijft begeleiden. Niet deze proef helaas maar goed. Als je het totale beeld van deze combinatie bekijkt vind ik het stuk vrij overdreven.
_San87_ schreef:Hoewel ik met hem eens ben dat het optreden niet prettig om te zien was, vind ik dit stuk echt ondermaats, wat een kwal.
DuoPenotti schreef:Dat hij dit schrijft op een niet nette manier is waar. Zeker ook dat van Helgstrad erbij halen, totaal overbodig en snerend.
Maar wat wel klopt dat deze proef geen 1e plek heeft verdient. Of als de rest nog beroerder heeft gereden en de 1e plek daardoor gerechtvaardigd is, dan een minder hoge score.
Hij heeft wel gelijk dat we af moeten dit soort rijden hoog te punten.
Of ze het anders veel beter doet is niet relevant voor deze proef.
Dus ipv hem kwal noemen, moeten we niet blij zijn dat iemand eindelijk zegt, dit mag geen punten meer krijgen?
We willen toch allemaal dat de dressuursport weer om harmonie gaat?
Paarden fijn van achteruit over de rug, neusje eruit?
Of is dat ineens niet meer belangrijk omdat het een ruiter betreft die anders fijner rijd.
_San87_ schreef:DuoPenotti schreef:Dat hij dit schrijft op een niet nette manier is waar. Zeker ook dat van Helgstrad erbij halen, totaal overbodig en snerend.
Maar wat wel klopt dat deze proef geen 1e plek heeft verdient. Of als de rest nog beroerder heeft gereden en de 1e plek daardoor gerechtvaardigd is, dan een minder hoge score.
Hij heeft wel gelijk dat we af moeten dit soort rijden hoog te punten.
Of ze het anders veel beter doet is niet relevant voor deze proef.
Dus ipv hem kwal noemen, moeten we niet blij zijn dat iemand eindelijk zegt, dit mag geen punten meer krijgen?
We willen toch allemaal dat de dressuursport weer om harmonie gaat?
Paarden fijn van achteruit over de rug, neusje eruit?
Of is dat ineens niet meer belangrijk omdat het een ruiter betreft die anders fijner rijd.
Er zijn veel meer mensen die hetzelfde zeggen, op een normale, constructieve manier. Dit is gewoon bombastisch geschreeuw en sneren. En dan vind ik je inderdaad een kwal.
CharleyT schreef:_San87_ schreef:Hoewel ik met hem eens ben dat het optreden niet prettig om te zien was, vind ik dit stuk echt ondermaats, wat een kwal.
Kwal is nog netjes omschreven. Vanuit zijn alwetende goddelijke functie als hoofdredacteur gaat ie even lekker los. Is dit de opmaat naar de Spelen in Parijs?
Mogelijke tegenstanders van het duitse team de grond in boren?
Elisa2 schreef:Ik ben ook niet zo,n fan van Everdale maar kan toch echt zien dat een groot deel van de kritiek punten met zijn bouw te maken heeft. Charlotte op andere paarden geeft ook een heel ander beeld. Ik denk als je dat verschil niet kan zien dat je ook niet capabel genoeg bent om kritiek te leveren. Wat mij betreft valt deze journalist dus ook zelf door de mand.
Kabayo schreef:Elisa2 schreef:Ik ben ook niet zo,n fan van Everdale maar kan toch echt zien dat een groot deel van de kritiek punten met zijn bouw te maken heeft. Charlotte op andere paarden geeft ook een heel ander beeld. Ik denk als je dat verschil niet kan zien dat je ook niet capabel genoeg bent om kritiek te leveren. Wat mij betreft valt deze journalist dus ook zelf door de mand.
Wat is er precies mis met z'n bouw? Ik leer graag bijIk zie niet zozeer een neerwaarts paard. Juist een compact paard.
[ [url=m/KjLpeX.jpg]Afbeelding[/url] ]