Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melzazu schreef:Ik kan er niet uit opmaken of de paarden dan nu helemaal niet meer buiten kunnen. Dat zou toch te zot voor woorden zijn?
Sowieso een gek verhaal van eerst wel en nu ineens niet meer. Heel erg sneu voor deze manege.
Melzazu schreef:Ik kan er niet uit opmaken of de paarden dan nu helemaal niet meer buiten kunnen. Dat zou toch te zot voor woorden zijn?
Sowieso een gek verhaal van eerst wel en nu ineens niet meer. Heel erg sneu voor deze manege.
Citaat:Op Manege De Wildhoef zijn twee paddocks voor het losgooien en longeren van paarden, een solarium en een dubbele spuitplaats. Voor het wassen van dekjes en dekens is het mogelijk om gebruik te maken van onze wasservice.
Voor het loszetten van de paarden is het mogelijk gebruik te maken van onze losgooiservice waarbij het paard ten minste een half uur in de paddock wordt gezet.
Cayenne schreef:Even de locatie opgezocht via googlemaps en idd, dat lijkt me sowieso geen handige locatie voor een manege of überhaupt een paardenbedrijf.
Melzazu schreef:Ik vind een half uur al sneu. Dat, omdat er ten minste staat, je hoopt dat het toch gewoon 6 uur is of zo
mala26 schreef:Vind het stiekem best grappig dat een wethouder van de partij van de dieren zegt dat ze dat stuk niet meer mogen gebruiken om paarden buiten te zetten.. zo ver een partij die zich voor de belangen van de dieren in zouden moeten zetten..
DuoPenotti schreef:Maar goed die daar egoïstisch hun pleziertje blijven halen houden het in stand en dat zijn er blijkbaar nog genoeg.
SusanH schreef:Ben er niet trots op, maar 25 jaar terug reed ik ook op een manege waar de paarden en pony's amper buiten kwamen. Als je niet beter weet, dan weet je simpelweg niet beter. Voor onze dochter anders gekozen en wel dat stuk verder gereden voor manege lessen. Maar dat is puur omdat we nu zelf paarden hebben en weten dat het ook anders kan.
_San87_ schreef:SusanH schreef:Ben er niet trots op, maar 25 jaar terug reed ik ook op een manege waar de paarden en pony's amper buiten kwamen. Als je niet beter weet, dan weet je simpelweg niet beter. Voor onze dochter anders gekozen en wel dat stuk verder gereden voor manege lessen. Maar dat is puur omdat we nu zelf paarden hebben en weten dat het ook anders kan.
Okay, maar niet beter weten was 25 jaar geleden nog een excuus, maar in dit digitale tijdperk gewoonweg niet.