Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Art_Ificious schreef:Blauwe plekken van dit? Ik had erger verwacht bij de tekst.
Paarden onderling delen véél hardere klappen uit.
Ik sla mijn paarden ook wel eens. Ben ik dan ook een mishandelaar? Of moet ik ze maar tegen mij op laten rennen zonder respect voor mijn ruimte of mij laten bijten?
Art_Ificious schreef:Blauwe plekken van dit? Ik had erger verwacht bij de tekst.
Paarden onderling delen véél hardere klappen uit.
Ik sla mijn paarden ook wel eens. Ben ik dan ook een mishandelaar? Of moet ik ze maar tegen mij op laten rennen zonder respect voor mijn ruimte of mij laten bijten?
Elisa2 schreef:Wat een doos, pony schrikt, komt terug en laat zich vangen en als beloning krijgt het schoppen en klappen. Het enige wat het dier leert is dat het bij haar ook niet veilig is. Wat een domme gans.. als haar leven verpest is dan heeft ze dat aan zichzelf te danken en zo te lezen heeft ze er niks van geleerd.
Cer schreef:Ze is geschorst van haar baan.. hoezo dat?
En dan doodsbedreigingen… toe maar..
Trial by media..
(Die dierenarts die zegt dat als je een paard “zo hard schopt…” hoe hard was dat, zag hij dat aan dat filmpje??)
Art_Ificious schreef:Ik sla mijn paarden ook wel eens. Ben ik dan ook een mishandelaar? Of moet ik ze maar tegen mij op laten rennen zonder respect voor mijn ruimte of mij laten bijten?
Pantykous schreef:Cer schreef:Ze is geschorst van haar baan.. hoezo dat?
En dan doodsbedreigingen… toe maar..
Trial by media..
(Die dierenarts die zegt dat als je een paard “zo hard schopt…” hoe hard was dat, zag hij dat aan dat filmpje??)
Ik keur het niet goed maar die schop van het filmpje is natuurlijk een piemelig uithaaltje. Daar is die pony niet van overstuur.
Doodsbedreigingen gaan echt veel te ver.
_San87_ schreef:Die meppen tegen zijn hoofd vond hij vast ook wel chill.
Cer schreef:Is dat inderdaad terecht, dat iemand z’n baan erdoor verliest?
Op welke grond zou dat zijn? Daar ben ik dan wel benieuwd naar ..
Canon schreef:En toch vraag ik mij af.. waarom gebeurd er op het terrein zelf niets met dit soort akkefietjes? Waarom moet het tegenwoordig eerst online om zo iemand te pakken? Film(st)er was er met een paar stappen bij geweest en had dit ook als bewijs aan de organisatie kunnen aanbieden..