Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JustMe8484 schreef:Volgens mij is cp behoorlijk bezig met vernieuwen van huisjes. Zeker voor kinderen zijn er veel leuke huisjes bij gekomen. Zowel bij Landal als CP kun je goed zoeken op bepaalde criteria. Bv zwembad of andere activiteiten/faciliteiten...
In de vakanties vind ik beide parken best duur.
Wij zijn vorige week een weekje in een wigwam in slagharen geweest. Dat was een stuk betaalbaarder zeker omdat zwembad en park er bij in zat. Ze hebben daar ook huisjes voor niet overdreven prijzen. Weet alleen niet of t park voor 17 jarige nog leuk is....
dalena schreef:Ik vind Landal huisjes vaak schoner en nieuwer maar Center Parcs vind ik zelf leuker met dingen die er te doen zijn. Met name het zwembad
Van Landal vind ik Lommerbergen mooi, geeft me ook een beetje CP gevoel door de overdekte jungle hal.
Dido2316 schreef:Je hebt bij verschillende Landals op de Veluwe (in elk geval Beekbergen en Hoenderloo, maar misschien geldt dat voor meer) hele mooie nieuwe huizen voor grotere groepen. Ook meerdere badkamers enzo volgens mij. Ik vind de Veluwe altijd leuk en er is in de omgeving genoeg te doen voor iedereen.
Annet73 schreef:Volgend jaar meivakantie willen we met vrienden 10 dagen naar een huisje. Ik zat zelf aan Landal te denken, onze vrienden meer aan CenterParcs. Ik heb met laatste minder goede ervaringen qua huisje (vochtig, ouder, ‘vies’) vandaar mijn voorkeur voor Landal. Maar er zullen vast huisjes zijn waar dit niet speelt. Daarom jullie mening en tips gevraagd!
Hieronder onze wensen:
- Leuk voor jong (8 jaar) tot ‘oud’ (tieners zijn 17 en 5 volwassenen)
- Genoeg te doen op het park en/of nabije omgeving
- Huisje mag best beetje luxe zijn
- Mag in NL maar ook in België, Duitsland of Noord-Frankrijk
Graag jullie ervaring!
(we boeken wellicht 2 huisjes, hoeft dus niet één groot huis te zijn)
KimD schreef:Dido2316 schreef:Je hebt bij verschillende Landals op de Veluwe (in elk geval Beekbergen en Hoenderloo, maar misschien geldt dat voor meer) hele mooie nieuwe huizen voor grotere groepen. Ook meerdere badkamers enzo volgens mij. Ik vind de Veluwe altijd leuk en er is in de omgeving genoeg te doen voor iedereen.
De vraag is, moet je dat willen. Een eigen plekje is ook wel fijn zeker voor de oudere kinderen. Samen eten en dergelijke kan altijd samen.
Emj_23 schreef:Wij gaan met een grote groep vrienden (en inmiddels kinderen) elk jaar naar de Ardennen en huren daar een groot huis. Gezellig samen koken, vuurtje stoken, wandelen, spelletjes spelen. En wij vermijden dan juist de parken, deels vanwege de kosten, maar ook omdat we graag wat meer privacy willen.
Annet73 schreef:We zijn met 5 volwassenen en 4 kinderen, 8 - 15 - 16 en 17 jaar. Voorkeur voor 2 huisjes. Deels ivm privacy, deels omdat een vriendin zwanger is en dan wat makkelijker haar rust kan pakken.
Één groot huis heeft ook zijn charme, hebben we ook eens gedaan, maar op een park ook het gemak dat de oudere kinderen wat meer hun gang kunnen gaan. Vooral omdat we 10 dagen willen gaan.
Prison break of een klimbos is zeker leuk! Verder vinden ze een zwembad heel belangrijk