graag wil ik dit van me afschrijven. Op zondag 2 september (´18) opende ik mijn topic: Liefde op het eerste gezicht ook na 13.5 jaar ? We hadden al ruim een dag of 12 echt super leuk contact met elkaar en we keken er beide na uit op ons weekendje samen , we konden beide bijna niet meer wachten tot het zover was. Onze weekendje samen was dan ook super gezellig en vooral erg fijn. Ik voelde me bij hem op mijn gemak en ook vooral vertrouwd. Al liep onze weekendje samen wel anders af , hij had erg last van zijn rug wat ook duidelijk zichtbaar was en hij zit in een schiet groep dat op zondag ochtend gaat schieten, zal eerst niet doorgaan op zondag 2 september , op zaterdag kreeg hij te horen dat het toch doorging dus besloot ik dat ik maar eerder na huis zal gaan. Hij had me dan ook netjes thuis afgezet omdat ik zelf geen auto heb. Ik was die dag heel erg happy voelde mij super goed en dacht dat ik een nieuwe vriend er aan over zal houden.
Maar toen ...., laat op dezelfde avond een paar uurtjes later toen ik mijn topic had gepost kreeg ik een appje van hem waar ik wel erg hard van schrok. En echt met tranen in mijn ogen zat. Ik weet dat hij heel graag wil gaan wonen in Amerika en gaan werken bij Homeland Security en hij vertelde dat hij een paar dagen geleden een email uit Amerika had binnen gekregen dat hij per januari 2019 daar kan gaan werken. Daar zit je dan vol van liefde en hoop op een mooie toekomst samen met hem, krijg je het te horen via een appje.
Vanaf maandag 3 september is onze contact ook erg hard veranderd, hij reageert maar nauwelijks en het leuke is er ook echt vanaf. Ik heb aan tot zondag (16 september) geprobeerd om het contact weer op hetzelfde te krijgen maar tevergeefs , het heeft geen zin meer. Ik hoopte dat het nog goed zal komen maar nu heb ik er wel een harde hoofd van en me er maar bij neer moet gaan leggen dat het niet meer goed zal komen tussen ons.
Ook al appte hij mij op 10 september dat hij er wel hard over aan het nadenken is hoe hij het allemaal moet gaan doen met zijn vrienden/kennissenkringen en familie en dit geldt ook voor mij om zo min mogelijk mensen teleur te stellen. Natuurlijk ga je hier wel over aan het nadenken , want dit beslist je niet binnen een paar dagen , hij heeft een super grote vriendenkring van 35 man en dan zijn familie nog. Zijn appje vind ik dan nog we erg veel in het midden want hij zal toch heel wat mensen teleur stellen.
Na dit appje van hem heb ik hem 2 super lange appjes gestuurd over mijn gevoelens voor hem en dat ik er toch volledig achter staat in wat hij ook beslist. Mijn appjes die ik na hem stuurde kwamen dan ook echt uit mijn hart en zeker niet om hem verplicht te laten antwoorden. Nee dat wilde ik niet want dan was ik hem al eerder kwijt.
Helaas reageerde hij op mijn 2 speciale lange appjes niet meer terug. Dus ik weet het ook echt niet meer . Aan een kant zegt mij gevoel dat hij het ook niet weet met wat hij nu moet doen. Aan de ander kant moet ik me er ook nu echt bij neer gaan leggen dat het echt over is en dat het alleen bij onze ene weekendje samen is gebleven.

Een ding weet ik wel zeker , onze super gezellige maar vooral fijne weekendje samen dat pakken ze ons nooit meer af.

Hoe voel ik me nu ? Heel erg verdrietig natuurlijk.

Moet ik hem nu gaan loslaten , of moet ik me bedenken dat ik bedrogen ben?
Het loslaten doet ook erg veel pijn. Vooral wetende dat hij erg vaak in de buurt bij mij kan zijn want hij is vrachtwagenchauffeur. Hij rijdt op een melkwagen , een boerderij zit bij mij in de straat

Ik weet het echt niet meer wat ik nu moet doen.