Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:2500 voor hoeveel uur?
Is toch geen heel gek salaris
Juut schreef:Dan klinkt voor dit bedrag in de zorg voor je schenen geschopt worden ineens toch niet zo bar slecht...
Ilse_123 schreef:Het schijnt er verder bij de efteling ook niet erg netjes aan toe te gaan met de paarden. Lijkt me onwijs gaaf, maar na wat ik heb gehoord van eerdere ruiters is het qua welzijn en rijderij iets om op af te knappen.
Dani199764 schreef:Nou dat is toch nog steeds zo'n 900 bruto meer dan ik verdien met mijn 40 urige baan waar ik voor gestudeerd heb, weet niet wat iedereen hier verdiend dat ze het weinig vinden, maar ik zou een heleboel over hebben voor zo'n dik salaris
Echter ben ik niet erg goed in stunts te paard, achterstevoren er op zitten gaat nog wel, maar de rest sla ik liever over
roosje78 schreef:Ilse_123 schreef:Het schijnt er verder bij de efteling ook niet erg netjes aan toe te gaan met de paarden. Lijkt me onwijs gaaf, maar na wat ik heb gehoord van eerdere ruiters is het qua welzijn en rijderij iets om op af te knappen.
Waar basseer je dat op dat de Efteling niet netjes omgaat met de paarden? De paarden worden elke dag opgehaald van manege Duykse Hoef wat daar om de hoek is. De paarden worden daar uitstekend verzorgd.
moonsparkle schreef:Dani199764 schreef:Nou dat is toch nog steeds zo'n 900 bruto meer dan ik verdien met mijn 40 urige baan waar ik voor gestudeerd heb, weet niet wat iedereen hier verdiend dat ze het weinig vinden, maar ik zou een heleboel over hebben voor zo'n dik salaris
Echter ben ik niet erg goed in stunts te paard, achterstevoren er op zitten gaat nog wel, maar de rest sla ik liever over
Ik geloof dat ik ook maar op kantoor moet gaan werken
Knert schreef:Ik vraag mij af of 1900 bruto in de maand überhaupt kan... jeej voor 40 uur?
Je zult, als je gestudeerd hebt, toch zeker hbo of universitair denkniveau bezitten..... dus een slimme meid dani199764. Vind je je baan zo ontzettend leuk? Of is het eens tijd om rond te kijken? Ik zit echt op het dubbele en verdien in mijn sector niet eens goed.
Maar ik vind het wel jammer om te lezen dat slimme meiden dus echt zo’n salaris hebben...