Allemaal hebben we wel eens iets bizars meegemaakt toch? Maar willen we nu niet eens van elkaar weten, wat het aller bizarste is wat we hebben meegemaakt??
Ik zal de spits afbijten. Ik heb 2 super bizarre dingen meegemaakt die ik wel wil delen. Het eerste is het volgende.
Ik was op een ochtend alleen thuis, aan het douchen. Ik had ook de deur va de badkamer op slot dus ik weet zeker dat niemand me voor de aap kon houden. Tegenover de douchecabine zit bij ons de wasbak/gootsteen. Altijd als ik een lege fles shampoo heb, gooi ik die vanuit de douchecabine in die wasbak om vervolgens als ik klaar ben weg te gooien. Dit had ik dan ook gedaan, recht in de wasbak, niet op de rand. Ik weet zeker dat ie plat in de wasbak lag.
Ik ben klaar met douchen, pak mijn handdoek wanneer mijn oog op iets opmerkelijks valt: de lege fles shampoo stond rechtop op de rand van de gootsteen. Super bizar dus!
Toen iets wat ik nog meer bizar vond. Wij reden met de auto op de autoweg. Er passeert een oud model Volkswagen, een zwarte. Deze kunnen ècht niet vanzelf rijden en sturen. Dat bestaat gewoon niet. Ik ben zo iemand die altijd kijkt wat voor iemand achter het stuur zit. Echter, en dat weet ik echt honderd procent zeker, er zat NIEMAND achter dat stuur van die auto!

Ik ben benieuwd, wat is het meest bizarre wat jullie hebben meegemaakt?

(Aub wel netjes blijven tegenover elkaar!)