Zucht... Ik heb dit jaar mijn 52e vlucht gemaakt en zoiets is mij nog nooit gebeurd. Handbagage moest even in het ruim want er was geen plaats dus hop; op die kar gesodemieterd.
Uit het vliegtuig, koffer gepakt en tas van vriend die er naast stond. Op de terug weg lekker bij mijn ouders gegeten en eenmaal thuis koffer willen uitpakken.
Ja. Dat heb ik nog nooit mee gemaakt.

Ik heb dus van die kar een verkeerde koffer gepakt, die precies hetzelfde is als die van mij. Ik heb er geen label op zitten. (Ja, dat doe ik dus ook nooit meer.) en mevrouw van wie ik de koffer heb ook niet.
Heel brutaal door haar spullen gezocht en het is een Nederlandse vrouw. Ook heeft zij haar gouden ketting met bedel in deze koffer zitten, dus ik hoop dat ze haar koffer terug wilt.
Ik heb mijn gouden ringen én ongeveer 150,- aan make up in mijn koffer zitten. Ik wil hem dus best wel graag zo spoedig mogelijk terug.

Dus, ik meteen het vliegveld in Dusseldorf gebeld en die geven aan dat ik de koffer terug moet brengen en dan hopen dat zij dat ook zal doen. Besloten even af te wachten tot vanmorgen.
Ik heb daarentegen wel direct een bericht op FB geplaatst, en talloze keren de zoekfunctie gebruikt in de hoop dat zij dat ook heeft gedaan. Maar helaas.
Dus nu moet ik 1,5 uur terug rijden naar het vliegveld om haar koffer terug te brengen! Ik heb vanmorgen nog gebeld en er heeft niemand zich gemeld met een verloren/verkeerde koffer.

Ik ben even zo boos op mezelf en een beetje teleurgesteld. Ik weet dat ik het niet mag zeggen maar in 2018 is toch het eerste wat je doet zoiets online zetten nadat je de vluchthaven heb gebeld?

Een paar feitjes:
- Het is een vrouw aan de kleding te zien
- Het is een Nederlandse aan de wasvoorschriften op de kleding te zien
- Er zit een dierbare ketting in
- De koffer is verder vrij leeg
- Ze vloog net als ik van Krakau - Dusseldorf op de 17e.
- Ze heeft zich nog niet gemeld op het vliegveld.
- Grote kans dat ze ook in de Achterhoek woont aangezien dit voor ons een veelvuldig gebruikt vliegveld is.
Niet dat iemand anders hier wat mee kan, maar ik moet even gal spuwen en daarnaast hoop ik dat iemand dit verhaal herkend.