Mijn oog viel op de Freejump soft up pro en de JIN stirrup.
Zelf vind ik het lastig om een keuze tussen deze twee te maken, de prijs maakt me namelijk niet uit.
Wat is jullie ervaring (en advies) met deze stijgbeugels?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laurievc schreef:Proberen welke voor jou het beste aanvoelt.
Ik heb thuis 2 paar freejumps en ben er super tevreden van. Ooit met een zadel van een vriendin gereden waar JIN's aan hingen en ik zat er gewoon helemaal niet lekker in om één of andere reden. Mijn volgende aankoop zal wellicht weer freejump zijn. Ik glij niet meer uit mijn beugel, heb veel meer grip, nog nooit in vastgezeten bij het vallen en ik vind ze ook mooi.
HopeDreamer schreef:Ik vind zelf de BR Lorenzini beugels erg fijn! Fijn breed voetvlak en de metalen(?) beugelblokjes hebben echt veel grip!
Ik heb wel eens met soortgelijke Jin Stirrups gereden, maar die gaven mij niet zo veel grip...
Laurievc schreef:Gewoon opsteken, dan het langst stuk nog eens rond de beugel draaien en als het dan niet blijft hangen steek ik het overige stuk van mijn beugelriem (waar de gaatjes zegmaar inzitten) erdoor. Moeilijke uitleg maar het is heel simpel eigenlijkAls ik eraan denk maak ik een foto
Marjoleinn95 schreef:HopeDreamer schreef:Ik vind zelf de BR Lorenzini beugels erg fijn! Fijn breed voetvlak en de metalen(?) beugelblokjes hebben echt veel grip!
Ik heb wel eens met soortgelijke Jin Stirrups gereden, maar die gaven mij niet zo veel grip...
De lorenzini beugels leken mij inderdaad ook erg fijn. Maar kan ze niet meer (in het zwart) vinden in de winkels..