Op 1 Januari dit jaar heb ik mijn naam veranderd van Pw Shots naar Pw Photographs
Heb ik een website aangemaakt onder een eigen domein, en ben ik overgestapt van een Fujifilm Finepix S1700 naar een Canon eos 350D met 18-55 mm lens.
Het begon dit jaar dus al goed,
Ook leek het mij leuk om even een overzichtje te maken van mijn fotografie het afgelopen jaar.
Aankomende 1 Januari fotografeer ik alweer 1 jaar onder mijn nieuwe naam.
De linkjes zijn het ook zeker waard om even te bekijken
Januari
Ik begon dit jaar met het ontwerpen en online gooien van mijn nieuwe website onder een eigen domein.
Na wat prutsen is dit eruit gekomen en ben er nog steeds erg blij mee.

Ook had ik in deze maand een oproep geplaatst voor het zoeken naar modellen zodat ik mijn nieuwe camera kon testen.
Zo kreeg ik een berichtje van Stephanie dat ze wel met Lana naar het strand van Hargen aan Zee wilde komen, zo gezegd zo gedaan.
Had toen nog helemaal geen idee hoe de camera werkte en qua instellingen dus alles stond nog op automatisch. Als ik de foto's van toen nu bekijk vind ik ze echt vreselijk haha, maargoed al doende leert men.

Maart
In maart zocht ik weer modellen op om nog verder te oefenen.

Klikje
Ook heb ik mee gedaan aan een fotomeeting voor honden, zelf georganiseerd.
Ook meteen de eerste keer dat ik in de AV stand heb gefotografeerd en wat een verschil.
Ook wilde ik meteen een nieuwe lens aanschaffen maar wist nog niet welke, mocht tijdens deze meeting de 55-250 mm lenen van Marieke om hem te testen.
Was onwijs koud die dag en erg bewolkt maar ben best tevreden.

Klikje
Klikje
Klikje
Klikje
April
In april werd er een zonsondergang fotomeeting georganiseerd in Egmond, redelijk dichtbij dus ik met camera die kant op. Helaas aan het einde vd meeting begon het te stormen en te regenen.

Klikje
Ook heb ik in april gefotografeerd voor 'Horses in Shape, sportpaardenmasseur'

Klikje
Klikje
Klikje
Ook heb ik in april een fotoshoot verloot voor mensenfotografie.
Leek mij ook erg leuk om een keer te proberen. Ben er zelf best tevreden mee voor de eerste keer.

Mei
In mei ben ik begonnen met het ontwerpen van logo's op aanvraag.

Ook plaatste ik weer een oproep voor modellen,
zo had ik die dag 3 mooie modellen voor mijn lens.

Klikje
Klikje
Juni
In juni heb ik maar eens visitekaartjes aangeschaft om uit te delen na fotoshoots en op evenementen.
Klikje
Ook ben ik bij een vriendin die maand langsgeweest op haar stal om nog verder te oefenen.

Klikje
Klikje
Ook had ik in Juni een groepsreportage in het Dijkgatbos
Klikje
Klikje
Juli
In juli deed ik mee aan een fotomeeting op Hargen aan zee met modellen met Jurken aan.
Ook hier had ik weer de 55-250 mm lens geleend.

Klikje
Klikje
Ook zette ik de kleine Esmee op de foto

Klikje
Augustus
In augustus ging ik bij Kim langs op stal om wat mooie sfeerplaten te maken van deze leuke combi.
Ook heb ik in deze maand Adobe lightroom aangeschaft om nog meer uit mijn foto's te kunnen halen

Klikje
Klikje
Oktober
In oktober zocht ik weer modellen op voor wat herfstfoto's

November
Eindelijk heb ik na even sparen dan zelf de 55-250 mm lens van Canon gekocht

Ik hoop volgend jaar nog meer te mogen fotograferen met mijn fijne nieuwe lens, vind zelf dat ik wel een stuk verbeterd ben ten opzichte van het begin van het jaar.