Leet Hotel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LoveGlove

Leet Hotel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-15 17:02

Hee allemaal!!

Wat heb je allemaal wel niet? Je hebt Habbo Hotel, Sunnieday, Camwijs hotel, Leet hotel, Sim hotel. En volgens mij zijn er nog meer. Ik speel nu dus Leet hotel.

Wat is Leet hotel dan?
Nou het is een spel waar je een poppetje bent. Je kunt die een eigen naam geven en kleden naar hoe jij dat wilt. De meeste, vooral meisjes, hebben altijd ongeveer hetzelfde aan. Je kunt er kamers bouwen. Je kunt ze helemaal uniek en in jou stijl maken. Je kunt er verschillende thema's in maken. Je kunt er ook spellen op spelen. Dat zijn spellen als stoelendans, kick de lelijkste, verkleedspel en ga zo maar door. Deze zijn gewoon opgericht door mensen zoals jij. Je kunt er zeldzame meubels mee winnen waar je echt geld voor zou moeten betalen. Ze heten ook wel LTD meubels. Je moet ze met diamanten betalen en die moet je dus kopen. Er zijn ook Events opgericht door de staff (dus eigenaren) van Leet hotel. Die houden hetzelfde in. Je kunt natuurlijk ook je eigen vrienden maken. En groepen oprichten.

Dit is een uitlegje over hoe het werkt. Ik ben slecht in uitleggen dus sorry :')

Nog meer mensen die Leet hotel spelen??

Daniquebyoux

Re: Leet Hotel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 17:09

Ik deed het vroeger maar kriebelt nu wel weer een beetje.
Speelde altijd habbo toen ik nog jong was

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-15 19:37

VivaByoux schreef:
Ik deed het vroeger maar kriebelt nu wel weer een beetje.
Speelde altijd habbo toen ik nog jong was

Leuk :)
Ik ben momenteel online