Op ander apple-id account inloggen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hannah41

Berichten: 3467
Geregistreerd: 08-03-10

Op ander apple-id account inloggen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-15 22:13

Hallo :)
Ik heb een probleem met mijn Iphone en ik hoop dat iemand hier me zou kunnen helpen. Thuis hebben we meerder Iosapparaten, zoals een Ipad en de Iphone van mijn vader. Mijn oude Iphone 4 is gesneufeld en daarom heb ik een nieuwe (ook 4) gekregen. Eerst had ik een eigen appstore account of iets dergelijks, maar nu is hij waarschijnlijk ingelogd op het account van mijn vader waardoor alle apps die ik download ook op de Ipad en mijn vaders mobiel. Zoals je misschien wel begrijpt begint dit knap vervelend te worden. Hoe kan ik uitloggen en eventueel een nieuw account aan maken?

Groetjes,
Hannah

Edit: Het gaat geloof ik over een apple-id en niet alleen over de appstore?

mOamm

Berichten: 454
Geregistreerd: 17-03-08

Re: Op ander apple-id account inloggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 22:27

Als je naar instellingen gaat en dan naar beneden scrolt zie je iTunes en app store staan (onder iCloud) als je daar heen gaat kun je zien met welke Apple id je ingelogd bent en door daarop te klikken kun je ook kiezen voor uitloggen. Denk dat je dan met je eigen Apple kunt inloggen?
Weet niet zeker, maar het lijkt me dan opgelost.

hannah41

Berichten: 3467
Geregistreerd: 08-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-15 22:46

mOamm schreef:
Als je naar instellingen gaat en dan naar beneden scrolt zie je iTunes en app store staan (onder iCloud) als je daar heen gaat kun je zien met welke Apple id je ingelogd bent en door daarop te klikken kun je ook kiezen voor uitloggen. Denk dat je dan met je eigen Apple kunt inloggen?
Weet niet zeker, maar het lijkt me dan opgelost.

Dankjewel! Dit is inderdaad gelukt, maar ik krijg de icloud niet uitgelogd? :o

Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Re: Op ander apple-id account inloggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 06:47

Op je telefoon onder instellingen staat de i-cloud. Daar kan je in dat menu helemaal onderaan uitloggen en opnieuw aanmelden.

hannah41

Berichten: 3467
Geregistreerd: 08-03-10

Re: Op ander apple-id account inloggen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-15 13:54

Ik zie wat je bedoelt, heel erg bedankt! Ik denk dat het zo gelukt is! :D