https://caviar.wiredrive.com/present-re ... 65090fe86d
Het blijft jammer dat die in Nederland niet op de buis komt, zou het zo tof vinden om mijn paard regelmatig langs te zien komen

1
In Februari kwam Nikki langs om te oefenen op studiofotografie, wat een gaaf resultaat!

2

Meer foto's kun je in de topics terug zien, de moeite waard!

[ITP] Andalusier Llevado in de studio met Nikki de Kerf!!!
[ITP] En ook fries Jauke in de studio bij Nikki de Kerf!!!
3
In maart was het de tijd van de necknominations. In de paardenwereld ging het er gelukkig steeds meer om dat je op een ludieke manier iets dronk dan dat je een flinke hoeveelheid alcohol achterover sloeg. Om toch in het alcohol-thema te blijven

4
Tevens deden we in Maart mee aan een fotomeeting, gezellig met een mooi resultaat

5

Ook hier kan je natuurlijk meer foto's in de betreffende topics vinden

[ITP] Jauke op fotoshoot 16 maart op de Regteheide
[ITP] Valk andalusier Llevado op de Regte Heide in Goirle!
6
Eind april mochten we weer aan iets bijzonders mee werken, een fotoshoot met mannelijk model, oud-profvoetballer Levchenko.

Meer foto's staan in deze link http://fotoalbum.friespaardenforum.nl/g ... rah-Roffel De foto's zijn gemaakt door Deborah Roffel. Dit was het bokttopic [ITP] Fotoshoot met oud voetballer Evgeniy Levchenko..., 17 pagina's, combinatie mooie man met paard werkt overduidelijk prima hier

7
Uiteraard gaven we dit jaar ook weer meerdere shows, van een aantal zijn ook foto's gemaakt
Deze foto's zijn in Juni gemaakt:
[VD-ITP] Foto's show paard & leven dag KNHS
En deze foto's werden in juli gemaakt:
[VD-ITP] Wederom wat foto's van een show en clinic :)
8
Rond deze tijd kwam ook de wintermode online van La Gauchita, vanuit dit merk kwam de vraag of Jauke met hun model samen model kon staan voor de wintermode, uiteraard kon dat

Op deze site is de rest te vinden van wat ze gebruikt hebben

9
Uiteraard waren we in September ook weer te vinden op Horse Event, uitje van het jaar!

Meer foto's

10
Eind september deden we mee met een fotoshoot met een stel top-fotografen! Het was ook nog eens prachtig weer, echt een heerlijke dag! En wat zijn er een geweldige foto's uit gekomen, kijk maar!

En de link naar meer foto's van Jauke [ITP] Jauke @ fotoshoot op het Herperduin
11
Ook Llevado was mee!

En hier is de rest van zijn foto's te vinden [ITP] Valk andalusier Llevado tijdens fotoshoot Herperduin
12
Uiteraard deden we ook VD tijdens deze shoot

Kijk, alle 4 de voetjes van de vloer!

[VD-ITP] vd tijdens fotoshoot in Herperduin met Jauke en Llevado
Eigenlijk is het hierna wat rustiger geworden, Sinds juli woon ik samen met een huisgenootje in een huis waar we de paarden aan huis kunnen hebben, ideaal, maar helaas bleek het toch lastig om samen eea te delen. Hierdoor heb ik ervoor gekozen om toch weer op zoek naar iets anders te gaan en daar ben ik de laatste paar maanden toch wel heel druk mee geweest. Eerst natuurlijk met alles thuis een beetje op orde krijgen, tot het moment dat je merkt dat het allemaal echt niet gaat, iets wat vreselijk veel energie kost, om daarna dus hard te gaan zoeken en nadenken over hoe en wat dan. Kwam nog bij dat de nieuwe poes die ik van mensen over genomen had niet alleen kwam [BB-ITP] Blauwe Rus Anushka drachtig, update p.6, bevallen! en een nest kittens is natuurlijk heel erg leuk, maar ook vreselijk intensief. Hierdoor al het andere op een wat lager pitje gezet. Neemt niet weg dat we wel een prachtig jaar achter de rug hebben waar we weer enorm veel leuke dingen in mee gemaakt hebben!
Dat 2015 maar net zo leuk, zo niet nog leuker, mag worden met een boel nieuwe uitdagingen!