Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Urion schreef:Ik begrijp niet waarom jouw moeder je dit alleen laat doen als weddenschap. Je hebt blijkbaar niet genoeg kennis genoten van het opvoeden van een pony en dit hoort jouw moeder te weten en er geen spelletje van te maken. Je behoort hulp te zoeken van iemand die wel weet hoe het moet.
linnie050 schreef:je zal toch af en toe geduld moeten hebben voordat je reactie krijgt....
Geduld zal je ook met de shetlander moeten hebben anders er beter niet aan beginnen.
Laat je een 2 jarige springen?
Ik denk dat je gewoon hulp nodig hebt van een volwassene die dit paard opvoedt en jou kan helpen.
Je kan gaan wandelen, poetsen, voetjes geven(moeten ze toch leren voor de hoefsmid) en misschien wat grondtraining wat je rustig gaat opbouwen.
Mandyxxxxx schreef:Urion schreef:Ik begrijp niet waarom jouw moeder je dit alleen laat doen als weddenschap. Je hebt blijkbaar niet genoeg kennis genoten van het opvoeden van een pony en dit hoort jouw moeder te weten en er geen spelletje van te maken. Je behoort hulp te zoeken van iemand die wel weet hoe het moet.
Ik ben ondertussen al 7 jaar met paarden bezig en ik doe het met liefde. Ik weet hoe het moet maar ze wil meer weten of ik doorzetting vermogen heb
Mandyxxxxx schreef:vuurneon schreef:Als je het zo goed zou weten, dan zou je nu niet met zo'n onopgevoede shet zitten.
Hij is niet van mij, maar van een vriend van mijn vader en hij is te vroeg bij zijn moeder weg gegaan en heeft vanaf toen niks meer geleerd, alleen alleen in de wei gestaan
Mandyxxxxx schreef:vuurneon schreef:Als je het zo goed zou weten, dan zou je nu niet met zo'n onopgevoede shet zitten.
Hij is niet van mij, maar van een vriend van mijn vader en hij is te vroeg bij zijn moeder weg gegaan en heeft vanaf toen niks meer geleerd, alleen alleen in de wei gestaan