Shaggy is een inmiddels 8 jarige kruising haflingerxarabierxfries. En hij is goed gelukt al zeg ik zelf!
Ik heb Shaggy direct bij de fokker gekocht toen die zo ongeveer 3 1/2 jaar oud was. Hij was zadelmak en dat was het wel. Samen hebben we de laatste jaren veel overwonnen en we hebben een fantastische band opgebouwd! Hij is echt mijn maatje en ik zou hem voor geen goud willen missen!
Ons doel is voornamelijk zo veel mogelijk plezier hebben! En kijken hoe ver we kunnen komen (stiekem hoop ik ooit nog het Z te halen met hem

Wat Shaggy zo bijzonder maakt zijn allereerst zn aparte look, een kruising is toch altijd net weer anders. Maar als je m beter leert kennen dan weet je pas echt wat hem bijzonder maakt en dat is zijn karakter. Het is een hele vriendelijke pony, ontzettend mensgericht en hij wil altijd graag voor je werken. Hij zal altijd zn best doen, al geeft ie het niet cadeau... En af en toe moet je gewoon accepteren dat ie de komiek uithangt.... Zoals dat je even weg loopt tijdens het vlechten en je terug komt en Shaggy heeft besloten dat ie prima het op het blok kunstje kan doen op je krukje... Het is gewoon echt een heerlijk dier!
Waarom zou ik het sponsorship willen winnen.... Het lijkt mij een ontzettend leuke kans! Ik ben altijd in voor iets nieuws en ga graag nieuwe uitdagingen aan! Ik ben erg benieuwd waar dit mij zou kunnen brengen en wat we nog meer samen kunnen leren!
Hieronder een korte impressie van Shaggy en mij:
Onze eerste ontmoeting (was op slag verlieft):

En zo begon het rijden ooit

Pony was lekkere speelse puber!

We zijn verhuist naar een nieuwe stal waar het wat rustiger was en dat deed ons goed! Zo af en toe hadden we onze 'iets betere' momentjes.

Onze favoriete bezigheid, lekker over strand rijden!

Ook gingen we lekker op vakantie! Even weekendje er tussen uit en genieten van buitenritjes!

Clowntje

We hebben endurance gereden, dit was echt heerlijk!
http://img849.imageshack.us/img849/566/panne2.jpg
Crossen vinden we ook erg leuk! Hier wordt ie super enthousiast van!

Ook ter variatie:

Ruitershop Pas de deux organiseerde een Lisse een leuk evenement ter ere van hun 10 jarig jubileum, ik werd ingeloot voor de Parelliclinic. Hierbij heeft Shaggy me ook weer doen verbazen, in de trailer wachten naast luidspreker en hij stond super rustig. Eenmaal uit de trailer en in de bak was ie ook super relaxed. Pony bleek ook weer muziek, drukte en luidsprekerproof te zijn

We reden ook mee met de Enjoy the ride voor KWF, erg leuke rit en hebben veel geld op gehaald, als laatste nog even door de waterbak heen, mooie afsluiter van leuke dag!

En ja naast al dat leuks verschijnen we ook wel eens op wedstrijd

En natuurlijk doen we ons best in de les, kleine impressie hier... Is het laatste stukje naar halsstrekken toe...
Ik hoop dat jullie ons een kans geven!