Mijn naam is Sharon Muller, ik ben 19 jaar oud en momenteel rijd ik met Don Matcho M1 dressuur.
Don Matcho is een 9 jarige ruin van de hengst Don Larino. Deze grote stoere man van 1.76m doet zijn naam wel eer aan, want een Matcho is hij! Waar ik op mijn 15e jaar het lef vandaan heb gehaald om op deze, toen nog vrij jonge reus te stappen weet ik niet, maar wat ben ik blij dat ik het gedaan heb! Ik mag nu al zo'n 4 jaar lang -tot mijn grote vreugde- met dit fantastische paard een combinatie vormen en sinds ongeveer 3 jaar starten in de dressuursport.
Don is in de omgang niet altijd het makkelijkste paard geweest. Op vroege leeftijd tijdens het beleren is hij zijn vertrouwen in mensen verloren. Na een paar jaar voorzichtig met hem om te gaan en alle tijd genomen te hebben, is zijn vertrouwen beetje bij beetje weer terug gekomen en heb ik er een geweldig paard aan overgehouden!

Wat is jullie doel als combinatie?
Het belangrijkste doel is om elke dag, wat we ook doen plezier te hebben en ervan te genieten. In de toekomst willen we graag zover mogelijk in de dressuursport te komen. Het eind doel is natuurlijk Grand Prix.
Beschrijf wat jouw paard bijzonder maakt:
Wat Don zo enorm bijzonder maakt is dat hij mentaal best uit een diep dal heeft moeten komen en dat hem dat gewoon gelukt is. Nogmaals, waar ik het lef vandaan heb gehaald om toen met dit paard te gaan werken, is mij nog een raadsel. Ik denk dat ik onbewust wist dat alles goed zou komen. Don heeft een heel uniek en sterk karakter, er is gewoon geen paard als hem.
Waarom wil je dit sponsorship winnen?
Het kan ons natuurlijk helpen om ons doel te bereiken: verder komen in de sport. Mijn paarden genieten dagelijks van het PAVO voer en dit heeft ons al gebracht tot waar wij nu zijn. Ik zal met heel veel plezier als dank, iets terug willen doen voor PAVO en Trust en dit is de kans.
Gun jij het ons om ons doel te kunnen bereiken? Laat dan hieronder een reactie achter!
SMS: ''sponsor 1301'' naar 4422!