Ruilen bij een ander filiaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aight

Ruilen bij een ander filiaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-13 21:18

Ik heb laarsjes van de pimkie gekocht in parijs, ze zijn niet gedragen, maar nu vroeg ik mij af, kan ik ze ruilen in een filiaal in belgie (erg dichtbij)? Op de site (die volledig in het frans is) kon ik niets daarover vinden. Eveneens op het bonnetje (ruilen kan tot 30 dagen)

Ik ben van plan sowieso te bellen vrijdag, maar heeft iemand dit vaker bij een andere (kleding)winkel gedaan? Ruilen in een ander filiaal in het buitenland?

Poess91

Re: Ruilen bij een ander filiaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:19

Ja bij één of andere winkel in Duitsland, zoiets als footlocker ofzo was dat geloof ik.
Kon ik gewoon in Nederland ruilen :).

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 10:04

Dat geld niet voor alle winkels maar over het algemeen moet het kunnen. Het beste is nog altijd om het van te voren te vragen want ik heb zelfs al hier in NL problemen gehad met iets terugbrengen. Gekocht in een dorp 20 km (in nederland )verderop en ze wilde het hier niet terugnemen.....

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 10:18

Ik heb wel eens van iemand gehoord dat ze kleding van de H&M uit België niet in Nederland mocht ruilen of terugbrengen. Dus het is zeker niet bij elke winkelketen zo.

Ik zou de winkel even bellen en vragen of het mogelijk is, voordat je voor niets gaat.